had beter wel even kunnen wachten...

......Ben namelijk net ongi geworden, shit , wat een terleurstelling!
O sorry , hallo allemaal,
Dus op weer naar de volgende ronde, mijn laaste kans om toch nog zwanger te trouwen.
Het goede nieuws, nou ja, is dat mijn cyclus nu weer op 26 dagen zit, net als voor mijn eerste zs, dus wie weet is dat een goed teken, we houden moed en natuurlijk hoop, alleen weer 4 weken wachten, zie er nu alweer tegen op, gelukkig heb ik aardig wat afleiding , maar toch....
Nou meiden iedereen veel klusplezier, sterkte met wachten, en op naar weer veel goed berichten, succes allemaal!!
liefs Knuffelbeertje

He klote he...weet hoe het voelt want be net zelf weer ongi geworden...eerste keer na mijn miskraam...was ook wel heel erg bijzonder geweest als ik nu al weer zwanger zou zijn.maar toch valt het altijd weer tegen he...ik was zwanger en een week voor onze bruiloft heb ik een miskraam gehad. We zijn 11 juni getrouwd. we hopen toch snel weer zwanger te zijn,,
Ik wens je heel veel succes en geniet van alle voorbereidingen voor de bruiloft!
Wanneer gaan jullie trouwen?
Liefs Esther

Hoi Knuffelbeertje,

Kan me voorstellen dat je baalt maar wees inderdaad maar blij dat je je oude cyclus terug hebt. Voor je het weet heb je dan weer je eisprong!!!

Kom net terug van de bbq. Het was heel gezellig alleen gingen veel kennissen van mijn ouders wel vragen wanneer er nu kinderen kwamen... Ik baalde echt dat ze dat vroegen omdat het als zo vanzelfsprekend wordt gezien dat je meteen zwanger bent!! Maar goed, ik voel me verder wel wat beter.

We gaan gewoon voor de komende ronde!!

X F.

Terug
Bovenaan