Ìk word gek van onzekerheid. Zoals al eerder geschreven ben ik bijna 6 weken zwanger. Voor de geboorte van mijn zoon (nu 19 maanden) heb ik 2 miskramen gehad. In juli weer een miskraam. Alle drie de keren missed abortions. Op de echo's bleek het vruchtje gestopt te zijn met groeien. Nu voel ik me vreselijk onzeker. Heb helemaal geen zwangerschapssymptomen. Nu had ik bedacht dat ik een zwangerschapstest met indicatie over de zwangerschapsduur zou doen. Die zou dan 3+, is meer dan 5 weken zwanger moeten aangeven. Helaas, de indicatie gaf 2-3 wken, dat is 4-5 weken zwanger, aan! Mijn conclusie is dat het zwangerschapshormoon niet mee toegenomen is en dat het vruchtje dus weer gestopt is met groeien. Baal, baal, baal. Ik had juist gehoopt me beter te voelen door de test, maar voel me alleen maar slechter. Het enige lichtpuntje is dat ik de test niet meteen 's ochtends heb gedaan en dat moet wel. Ga er morgen dus weer 1 halen om woensdagochtend te testen. Maar eerlijk gezegd.... na 3 keer op een echo gezien te hebben dat er geen hartactiviteit (meer) is, het feit dat ik niets merk van mn zwangerschap en deze test.... eigenlijk weet ik het al.....