Had ik beter niet kunnen doen....

Ìk word gek van onzekerheid. Zoals al eerder geschreven ben ik bijna 6 weken zwanger. Voor de geboorte van mijn zoon (nu 19 maanden) heb ik 2 miskramen gehad. In juli weer een miskraam. Alle drie de keren missed abortions. Op de echo's bleek het vruchtje gestopt te zijn met groeien. Nu voel ik me vreselijk onzeker. Heb helemaal geen zwangerschapssymptomen. Nu had ik bedacht dat ik een zwangerschapstest met indicatie over de zwangerschapsduur zou doen. Die zou dan 3+, is meer dan 5 weken zwanger moeten aangeven. Helaas, de indicatie gaf 2-3 wken, dat is 4-5 weken zwanger, aan! Mijn conclusie is dat het zwangerschapshormoon niet mee toegenomen is en dat het vruchtje dus weer gestopt is met groeien. Baal, baal, baal. Ik had juist gehoopt me beter te voelen door de test, maar voel me alleen maar slechter. Het enige lichtpuntje is dat ik de test niet meteen 's ochtends heb gedaan en dat moet wel. Ga er morgen dus weer 1 halen om woensdagochtend te testen. Maar eerlijk gezegd.... na 3 keer op een echo gezien te hebben dat er geen hartactiviteit (meer) is, het feit dat ik niets merk van mn zwangerschap en deze test.... eigenlijk weet ik het al.....

Meid, je maakt je eigen helemaal gek! Stel dat het weer mis is kan je er niets aan doen al zou je dat nu al weten toch? Ik snap heel goed dat genieten er niet bij is, kun je snel terecht voor een echo?
Ik hoop van harte voor je dat de echo je gevoelens niet bevestigd, een mk is al erg, laat staan twee of meer!
Heel veel sterkte/ succes!

Alexandra,

Hey joh, je zit jezelf een potje onzeker te maken, wat ik helemaal snap, maar niet doen. Mijn vk gaf aan dat laatst een heleboel testen gewoon niet goed zijn en dat ze zelfs bij mannen zwanger aan geven, raar maar waar.

Nou zeg ik niet dat je niet zwanger bent, je bent zwanger dat is duidelijk. Maar gooi niet al je vertrouwen op die gegevens van die testen meis (het aantal weken bedoel ik dan).

Wanneer mag je naar je vk? Ik hoop dat hij/zij je meer vertrouwen kan geven en dat alles goed is. Ik heb zelf 2 keer een mk gehad, dus ik snap je onzekerheid, maar ik probeer je alleen maar te helpen. Ik had gisteren ongi kunnen worden of over 2 weken, dus ook al heb ik een test in huis, ik doe het niet!

Ik ga voor je duimen meis, dat alles goed is!

Liefs grotebroer

Lieve Alexandra,

alsjeblieft haal geen nieuwe test, je maakt je zelf alleen maar gekker.
Kijk of je een vervroegde echo kan krijgen, zeker naar jou verleden.

Ik weet het is heel moeilijk te geloven, maar de zon gaat weer schijnen. Dat beloof ik je. Het leven gaat jou eerlijk behandelen, ons allemaal daar ben ik van overtuigd.

sterkte meid, en een hele dikke knuffel

ik heb gister trouwens het zelfde gedaan, en men gemoedstand is er ook niet beter op geworden. Afwachten is echt het enige wat we kunnen.

Lieve Alexandra,

Ik hoop dat ik je een klein beetje kan opbeuren. Ik heb namelijk ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen en had vandaag wel een positieve echo.
Bel morgen de verloskundige, die kunnen namelijk wel een gedegen bloedonderzoek doen of je voldoende HCG hormoon hebt!

Bedankt voor jullie lieve reacties. De tip over het bloedonderzoek is een goede tip. Helaas sta ik onder controle in het ziekenhuis en daar kun je niet zo makkelijk terecht voor zoiets. Ik mocht al blij zijn dat ik zo snel een afspraak voor een echo kon maken (29 september). Ik moet toch maar gewoon afwachten, hoe moeilijk het ook is.

Volhouden meid, morgen is het bij ons erop of eronder. Ik hoop jou wat postitiefs te kunnen vertellen waardoor jij toch ook meer hoop krijgt.
En ik heb ook weinig verschijnselen.

Ik voel met je mee.

Alexandra,

Ik hoop op het beste voor jou! Balen dat je niet eerder mag komen.

Vind het maar vaag dat het zo verschillend is en balen voor jou. Ik hoop voor jou dat de tijd voorbij vliegt en dat jullie goed nieuws krijgen de 29ste!!!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan