Had ik inderdaad een miskraam?

Goedeavond,

Ik zit hier met vragen en hoop dat jullie je ervaring willen delen
Mijn man is onvruchtbaar verklaart zonder duidelijke reden.
Nu heb ik gisteren denk ik een miskraam gehad
Het begon met gewone ongipijn
hierna had ik veel pijn in mijn lies en bovenbeen
Daarna heb ik(sorry voor mijn verwoording)
kohalzend van de pijn boven de je weet wel gehangen
Hierna heb ik mij naar boven getrokken en ben op bed neergevallen waarna de pijn zo hevig werd dat ik het hele huis bij elkaar heb geschreeuwd en letterlijk tegen het plafond zat.
Heb de huisarts gebeld die is gekomen maar kon niks doen en tuurlijk toen zei kwam toen was het over
De pijn werd steeds heviger en kon mijn kreten niet meer onderdrukken.
Ik wist niet dat als dit een mk was dat ik zwanger was dit alles gebeurde 2 dagen voor de normale nod.
Is er iemand die dit ook heeft mee gemaakt?

groetjes een onzekere bezige bij

Ik weet niet of het idd een miskraam was. Het klinkt vrij heftig voor de duur van je zwangerschap.
Ik heb zelf 2 maanden geleden een vroege miskraam gehad, ook zo'n 2 dagen voor mjin nod.
Bij mij waren het lichte ongikrampjes waarna er (na elke kramp) wat helder bloed mee kwam. Pas na 4 dagen kwam het oude bloed mee. Ik loop al een tijdje bij de gyn en zij bevestigde dit als een vroege miskraam. (Had een positieve test daarvoor en de afspraak voor de eerste echo al staan...)

Ik lees bij jou niets over bloedverlies oid??

Een half jaar terug heb ik ook een pijnaanval gehad in mijn buik. Deze duurde anderhalf uur ongeveer, kotsmisselijk daarbij. Dacht aan mijn blinde darm, maar na anderhalf uur gewoon verdwenen en ook nooit meer terug gekeerd. Had het ook nog nooit eerder gehad. Misschien dat er in je darmen wat dwars zit/zat???

Succes meid!

Vergat trouwens te zeggen dat de krampen bij mij in vlagen steeds heftiger werden (niet dat ik niets meer kon doen ofzo) en er bij de heftigste kramp van die vlaag pas wat bloed mee kwam.

Hoi,
Ik heb een week of 3 ook een miskraam gehad. Toen was is 7,5 week zwanger.
Ik heb 2 dagen echt buikkrampen gehad en tijdens die buikkrampen was ik heel erg ongesteld, erger dan normaal.
Na die 2 dagen had ik geen last van buikkrampen meer, maar nog wel veel last van bloedverlies.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Ilse

Hay meid,

Als je een vroeg stadium als deze een miskraam krijgt, lijkt het op een gewone menstruatie. Als je krampen hebt vanwege een miskraam moet je toch weefsel zijn verloren en dat kan haast niet met zo weinig weken.........

Het lijkt me dus beter dat je er gewoon vanuit gaat dat het je darmen waren of dat er misschien wat anders aan de hand is in de baarmoeder! Je hebt er niks aan om er een miskraam van te maken terwijl je dat niet zeker weet...........

Groetjes

Een vroege miskraam lijkt idd zoals de andere zeggen op een menstruatie, zal eerder denken aan je darmen of bij je eierstokken.
Ik heb in het verleden een cyste gehad in mijn eierstok en dat is herkenbaar aan de pijn. Ben toen alleen naar de huisarts gegaan, heeft mij doorgestuurd naar de gyn en 2 uur later geopereerd. Bij mij was de cyste nl gesprongen.
Zal afwachten of je het vaker krijgt (hopelijk niet) en dan nogmaals contact opnemen met de huisarts zodat die het kan onderzoeken

succes,

hoihoi, dit komt me echt heeeel erg bekend Voor.. Alleen ik had geen miskraam, Ik had een infectie aan mn eierstokken, Waardoor ik verklevingen kreeg, en die veroorzaakte zulke krampen, ik zou even Contakt opnemen met je huisarts, en even na laten kijken, Want ik kon hierdoor ook geen kinderen meer krijgen, heb 5 jaar moeten vechten om eindelijk zwanger te kunnen worden. Heb je ook pijn met springen? of als je rent? Gr kim

Hallo allemaal,

Mijn eileiders en baarmoeder zijn laatst nog onderzocht.
middels een zeer pijnlijk onderzoek.
Op deze rontgen foto was te zien dat alles in orde is
Wij zijn al 5 jaar bezig zwanger te worden nu 6 pogingen iui-d gehad omdat mijn man onvruchtbaar lijkt
Het gerommel in mijn buik blijft nu een beetje
Ga zo toch maar ff de huisarts bellen.
Heb tijdens (mk) na de heftige (weeenachtige) pijnen in 1 keer veel bloed verloren hierna was ik zo slap als een vaatdoek en ook de volgende dag had ik hier nog last van.

Hartelijk dank voor jullie uitleg en interesse

Terug
Bovenaan