"Had ik maar eerst mijn trauma's verwerkt voor ik aan kinderen begon''

JetskeOvN

Forumleiding
Deze week in het nieuws van de week, het verhaal van Joycelynn.

Joycelynn deelt haar verhaal over haar reis naar het moederschap met onverwerkte trauma’s vanuit haar jeugd, waaronder mishandeling en seksueel misbruik, die haar leven en relaties beïnvloedden. Hoewel ze werkte in de hulpverlening, voelde ze belemmeringen door deze trauma’s. Na de geboorte van haar dochter besefte ze dat ze haar trauma’s moest verwerken om ze niet door te geven aan haar kind. Ondanks het aanvankelijke vluchten in carrière en studie, kwam er een kantelpunt met hulp van collega’s, waarna ze serieus aan persoonlijke groei begon. Nu heeft ze een eigen onderneming gericht op traumazorg, waarbij ze blijft werken aan kwetsbaarheid en emotionele verwerking. Joycelynn wenst dat ze eerder had gewerkt aan haar trauma's voor een betere start in haar moederschap.

Wil je het volledige verhaal van Joycelynn lezen? Lees hier verder:

Doet het verhaal van Joycelynn wat met jou of herken jij jezelf in het verhaal van Joycelynn? Of wil jij nu ook je persoonlijke geschiedenis onder de loep gaan nemen voordat je ouder wordt? Deel hier jouw vraag, verhaal en of ervaringen en praat met andere (wens)ouders hierover.

Terug
Bovenaan