Had ik maar geen...

test gedaan....
Pfffff...16dg terug waarschijnlijk mijn ei gehad. Omdat ik toch weer eens een test wou doen. Deze gekocht bij trekpleister(2 voor 5 eurie) vanmiddag 1u getest. Niks op te zien....niks.....snifff....
Had er zo op gehoopt..dus verwacht deze dagen mn ongi :( op naar de volgende ronde...

Hey meis!... misschien ben jij ook wel een van de vrouwen die pas laat een positieve test krijgt!

ik duim voor je dat je ongi uitblijft en je snel een positest in handen hebt!!

Hier ook wel weer spannend, want heb donderdag mijn NOD, maar deze maand ook een vreemde eisprong... Had 4 dagen achtereen een positieve ovutest!

Jij in elk geval veel succes, ik duim voor je!

Liefs Daisy

Ik heb ook een ruime week negatief getest voordat ie een keer positief was hoor. Het kan nog steeds. Zolang je ongi nog niet komt is er hoop. Over een paar dagen nieuwe test doen. Hoop voor je dat er een eind komt aan alle wachten.

Thanks voor jullie lieve reacties...hoop stiekem dat jullie gelijk hebben en dat ik later wel positief test.
We wachten maar weer af en blijf stiekem duimen ;)

@daycey, ook spannend voor jou dus!!! En heb dat ook wel gehad met die testen meer dan 1 dag...

Liefs!

Nog niks.......af en toe denk ik wat een steekje of krampje te voelen. Maar niet heel erg of vaak ofzo.
Nou ja zal gewoon af moeten wachten (rot woord) en nog een beetje hoop houden :D

x

Terug
Bovenaan