Hadden jullie toename cervixslijm na bevruchting?

Hoi dames,
Ik zit in ronde 9 en word een beetje moedeloos. Voel nu alweer precies dezelfde dingen die ik altijd na de eisprong voel en die altijd resulteren in ongesteld worden (zoals nu alweer menstruatieachtige buikpijn terwijl ik pas menstrueer over ongeveer anderhalve week maar ik heb dit steeds al enkele dagen na de eisprong). Dus denk dat ook deze ronde weer niet geslaagd is

Ik vroeg mij af; Hadden jullie een toename van cervixslijm snel na de bevruchting of juist na de innesteling? Of pas echt later of wellicht helemaal niet?

Groetjes

Hey,

Ik had pas een toename na de innesteling. Zelfs iets voor ik vermoedelijk mijn regels moest krijgen. Maar ze kwamen niet. Ik heb op dag 11 na eisprong krampen gehad aan thv de eierstokken. 31 mei begon mijn laatste menstruatie. En op 31 juni had ik een positieve test met een normale test. Mijn nod was op 31 mei. We hebben er iets meer dan 1 jaar en 2 maanden erover gedaan om zwanger te geraken op een natuurlijke manier. Maar ik word 39 jaar in september. Dus het was normaal dat het voor ons wat langer ging duren.

Terug
Bovenaan