haha, ''gratis'' gekocht..

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik heb het al ergens anders geschreven.Maar wilde het toch eens vragen..
Vandaag heb ik een jas gekocht voor Lieve, en ook in dezelfde[ v en d ]  winkel, een truitje, pyama en een rol cadeau papier..
Nu zag ik pas bij thuiskomst dat de pyama niet op de bon stond!!
Haha, gratis gekocht dus!
Toch 11,95!
Iemand dat ook wel eens gehad? Hoeft niet met kleding te zijn hoor, iets anders kan ook..Ik heb het bij Ikea ook vaak gehad, wel eens hoeslakens voor niets, en zelfs een schapenvacht!!!

Ben benieuwd..Gr Rina

Ja een krat bier bij de supermarkt. Maar ik met mijn eerlijkheid heb het meteen gezegd..... Mijn man was later best een beetje teleurgesteld, het was toch zeker de fout van de cassiere.

En ik heb (4de in de rij bij Vomar) een keer een kar boodschappen gratis gehad. Toen voor 170 gulden, was voor een verjaardag.

groetjes Maris

Hoi Rina,

Een tijdje geleden ging ik met Sven in de buggy een paar boodschappen doen. Ik had alles in het mandje gedaan behalve de zak aardappelen want die was te zwaar. Die had ik vast onderin de de buggy gelegd.
Helemaal vergeten om die op de band te leggen bij het afrekenen! Dus toen ben ik zo naar buiten gelopen met die aardappelen zonder ze af te rekenen. En ook niemand die het daar zag. Dus toen was de boerenkool die avond wel erg goedkoop.... haha!

Groetjes,
Maike

Ja hoor heb ik dus ook gehad, de zomerhoes voor de Tobi stond bij thuiskomst niet op de bon, en die was toch 32 euro. Als ik in de winkel was geweest, had ik het gezegd, maar nu was ik thuis, dan heb ik altijd zoiets van dan hadden ze maar beter op moeten letten!! Dus hier ook gratis gekocht!

Groetjes
Angel

Ook hier af en toe van die leuke meevallertjes, vooral bij de supermarkt. Artikelen die ze vergeten te scannen.

gr Saskia

Nou nee, volgens mij gebeurd mij dat nou nooit. Eerder dat ze vergeten de korting er bijv. vanaf te halen. Nou,, dan zeg ik er uiteraard wel wat van.

Heb wel eens teveel wisselgeld teruggekregen. Maar omdat de cassiere een vriendin verder op in de rij interessanter vond als de rest van de klanten, heb ik er niks van gezegd.

Had de cassiere gewoon haar werk gedaan, ipv kletsen, had ik wel eerlijk het geld teruggegeven.

Ik heb ook wel eens een stel pizza's vergeten onderin de wandelwagen...

Toen ik met mijn moeder de kinderwagen ging kopen bij de babydump ging dat best chaotisch. Je krijgt er daar een gratis auto stoel bij van 79,95. Ik had voor de maxicosi cabriofix gekozen van 139 en had dus bij moeten betalen, maar die hebben ze niet aangeslagen! dus ik heb die dus helemaal gratis :) haha.

Ook ben ik wel een uiteten geweest bij een pannekoekenhuis met n vriendin, we wilden allebei apart betalen en t was 20 euro ofzo, nou en die vrouw gaf net zoveel geld terug als we gaven ik zeg: dat klopt niet! en ze zei:  jawel hoor! Mijn vriendin (universitair afgestudeerd..) dacht ook dat t klopte, naja na een korte discussie (1 tegen 2)liet ik t erbij en idd, we hebben gratis gegeten!

Evelien

Hoi,

Toevallig vorige week bijna iets gratis gekocht. Ik ging met mijn moeder en Maaike kijken bij een leuk kledingzaakje met kinderkleding bij mij ouders op het plein. Daar hangen buiten altijd rekken met aanbiedingen. Verder vind ik alles een beetje duur.

Mijn moeder zag een leuk spijkerbroekje voor Maaike en dat zou ze krijgen. Op het rek stond dat ze 7.50 euro waren en we zagen nog wel meer maar die hadden ze nog niet in haar maat. Het waren echte meidenspijkerbroekjes. Mijn moeder ging binnen afrekenen en ze hoefde maar 2.50 euro te betalen. Omdat ik dit wel echt heel erg goedkoop vond (normaal 20 eur) heb ik toch de drie ander leuke nog gehaald en ook maar 2.50 euro per broek betaald. Maaike groeit er vanzelf wel in.

Toen de mevrouw mee naar buiten liep zag ze dat ze zich vergist had en dat het 7.50 euro per broek had moeten zijn. Dat heeft ons dus bij elkaar 20 euro gescheelt.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan