haha Esme... hoe doe je dat???

Regelmatig zie ik jouw reacties en berictjes die dan in het "holst" van de nacht geplaatst zijn. Dan vraag ik me toch echt af waar je de energie vandaan haalt om op zo'n tijdstip nog actief te zijn op het forum. Overdag 2 kindjes verzorgen en dan 's avonds nog zoveel energie...
Ik heb zo tegen 22u al zo weinig puf, dat ik amper nog weet hoe ik de trap op moet komen... hahaha

Groetjes Margo

Oooow... Dat zijn ze "hier" wel van mij gewend hoor! Alleen maar een teken dat het weer goed met me gaat hahaha..

Ik heb altijd al veel energie gehad en ben een echt avond/nachtmens. Vind het zó zonde van de dag  om al vroeg in bed te liggen. Ben nog wel wat moe door het lage ijzergehalte, maar niet van de kids! Dat gaat allemaal gesmeert en vanzelf..
Gwen is een tevreden meisje en slaapt lekker veel, dus waar moet ik dan moe van worden? van die enkele fles om de 3,5 uur? En Kay.. Tja,.. ook een ventje met veel energie, maar die zich gelukkig ook zelf goed kan vermaken. Ik wordt alleen maar moe van het feit dat ik 1000x op een dag moet horen "Wat ben je aan het doen mama??" en daar dan voor de zoveelste keer  antwoord op moet geven, ook al heeft hij het er 10 seconden ervoor ook al gevraagd whahahahaha! ;-)
Máár Kay slaapt ook nog smiddags tussen 12:00 uur en 15:00 uur, dus dat scheelt natuurlijk ook.

Natuurlijk heb ik ook wel eens dagen dat ik helemaal kapot ben hoor! Maar zodra die kleine hummels op bed liggen ga ik iets voor mezelf doen en tank zo weer bij (of ga idd een keer wat eerder naar bed). Even koppie leeg, even mamatijd! of beter gezegd Esme-tijd!!.. Als je dát niet doet ben je inderdaad álleen maar bezig met zorgen en vergeet je jezelf een beetje, en dat moet je juist niet doen.

Vandaag bv voor het eerst hardgelopen en vond het heeeeerlijk!!! Onderweg begon ik zelfs bijna te janken whahha.. Puur door het feit dat ik blij was dat ik nu éindelijk de stap had gezet om te gaan lopen, dus aan mijn figuur ging werken, het prachtige weer en de prachtige omgeving, de geweldige muziek die ik op had staan en dat ik de les (leren hardlopen via ipod) helemaal kon volhouden, en heel belangrijk; even tijd voor mezelf, voor mij alleen! Werd er helemaal emotioneel van hahaha..
Dus buiten de spierpijn die ik nú al heb van het rennen put ik hier enorme energie uit!!

Dus... Moraal van het verhaal; DENK AAN JEZELF!!! Je bent meer dan mama alleen!!
Van teveel slapen wordt je vaak alleen maar moeier!!

Liefs!
Esmé mv Kay en Gwen

Terug
Bovenaan