haha gefopt

A

Anoniem

Guest
Mama had mij na een drukke dag in bed gelegd maar ik kon nog niet slapen. Ik ben toen heel zielig gaan huilen (mama dacht na een half uurtje laat ik haar maar even naar beneden halen aangezien ik ook in de auto had geslapen)

Beneden nog even mijn onschuldige gezichtje opgezet

maar dat duurde niet lang want er is helemaal niets aan de hand, beneden is het gewoon veel leuker. HAHAHA

Doen jullie dat ook wel eens?

Kusje Tess

hahaha, jaaaaaaaaaaaa
Ik fop mama heeeeeeeeeeel vaak... en volgens mij heeft ze dat pas nu net door
De laatste week huil ik gewoon als ik naar bed ga, en mama komt mij dat heel gezellig troosten... als ik heeeeeel hard mijn best doe mag ik ook naar beneden...hahaha
En een lol dat ik dan heb joh!!!
Pffff en zij maar denken dat het mijn kiesjes zijn die doorkomen... hahaha

Groetjes B'Elanna dochter van Debby

Pff...wat is mijn mama dan streng! Ik huil niet zo vaak hoor als ik op bed lig, maar als ik dan huil komt ze me heel even troosten en is ook zó weer weg! Soms gooi ik mijn speentje op de grond, maar dan drukt ze hem heel snel weer in mijn mond, aait over mijn bol en weg is ze dan weer! Nou, dan ga ik maar slapen...

Groetjes,
Julian zv Ellen

Nou Julian mijn mama is al net zo; als ik huil dan krijg ik een aai over mijn bol, mijn speen in mijn mond en mijn knuffeltje in mijn handen en weg is ze weer. Dan slaap ik maar gewoon de hele nacht door.
Groetjes Thom

ik krijg het normaal ook niet voor mekaar hoor (en hierna waarschijnlijk helemaal niet meer) maar ik heb echt belachelijk hard gehuild. Mijn broertje schrok er zelfs van  en die kan wel wat hebben.
Eigenlijk doe ik normaal ook nooit zo moeilijk met slapen maar ja voor de nodige variatie moet je soms wat

Kusje Tess

Haha, bij mijn mamma lukt het vaak ook niet, maar gister bij oma wel!!! Jihoe!! Ik mocht mooi weer gezellig bij de visite komen zitten!!!!
GRTZZZ, Kian

Terug
Bovenaan