haha ik ben zo'n rund...

A

Anoniem

Guest
Ik dacht ik ga proberen om mijn schaamhaar weg te halen daar beneden, dat ik niet woensdag met een volle bos daar lig. Ik haal het normaal altijd weg maar sinds ik een buik heb niet meer. Ik heb ergens op het forum gelezen dat een tondeuze ook goed werkt. Dus ik ga net met die tondeuze aan de slag en ik dacht nog, auw, dat doet toch best pijn. Voel ik met mijn hand, ja hoor, bloed haha. Volgens mij ligt het open daar beneden van die tondeuze, nu lig ik er straks niet met een volle bos maar met wondjes hahahah. Dat was dus niet voor herhaling vatbaar!

gelukkig dat je niet met een schaar in de weer ben geweest ha ha
heb je er geen spiegel bij gebruikt
in het begin toen ik het niet meer zag deed mijn man het maar die doet het gelijk kaal(dat vind tie zlef het leukst)  
en dat vind ik ook niks zal ik daar straks lig een beetje de normale midden weg vind ik oke

Ik knip het nu alleen nog maar een beetje bij met een nagelschaar want verder zie ik echt niets meer. En mijn man wil het alleen met de keukenschaar doen omdat hij de nagelschaar te lag vindt duren. Dat gaan we dus echt niet doen. Maar voor de keizersnee word je nog geschoren. Misschien de zuter om een leuk patroon vragen?

Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me (sorry) Ik doe de bikinilijn zelf, tenminste, ik probeer het. Nu de baby ingedaald is, is het trouwens een ietsje makkelijker, maar er zal ongetwijfeld nog een plukje hier of daar blijven staan hahahaha.
Wat een mutsen (letterlijk en figuurlijk hahahaha)  zijn we ook he, alsof een vk of gyn daarop let als je aan het bevallen bent. Maar goed, ik wil er "netjes" bijliggen.
Heb gisteren ook netjes de teennagels gedaan, dus beeb mag van mij komen hahahaha.

Miriam (37+6)

ojeee meis toch, PIJNLIJK!!!

Ik doe ht met een venus scheermesje (die trilt) gewoon blind op gevoel, gaat eigenlijk best goed alleen daarna ben je uitgeput omdat je zolang in een rare houding zit :p

Hoop maar dat het weer aardig genezen is woensdag!

Soms doe ik het zelf, soms doet mijn man het. En inderdaad, toen ik het zelf deed, kostte het me een nagel en bloedde het....Heb ook zon venus scheermesje.

Maar ik blijf het proberen. Ik vind het namelijk niet zo fris al dat haar daar beneden. Zeker niet straks met eventuele hechtingen, is het makkelijker schoon te maken als er geen haar zit. Ik doe het 1 keer in de week.

Terug
Bovenaan