HAHA IK LEK

A

Anoniem

Guest
HI.

GING GISTEREN DOUCHEN IK ZAG DAT MIJN BORSTEN HEEEEEEEL ERG OPGEZET WAREN, EN JA HOOR, TOEN KWAM HET DOORZICHTIGE MELK HIHI.
BEST RAAR, MAAR IK VIND HET OOK EEN GOED TEKEN.

HEBBEN JULLIE HET OOK AL.

XXX

Ik had het in het begin van de zwangerschap, toen ik zo'n last van mijn borsten had. Nu niet meer, maar zal aan het eind wel weer terug komen.
Eigenlijk wel leuk om te zien dat je lichaam echt alles aan het voorbereiden is he?

Liefs Hilma

Maf hè! Ik vind het toch wel een heel duidelijk teken aan de buitenkant waardoor je ziet hoeveel er verandert aan de binnenkant.

Ik heb het ook al een paar weken. Soms een paar dagen en dan weer een tijd helemaal niet. Ik heb het vooral 's avonds en 's nachts gelukkig, ik word niet overdag op mijn werk verrast door donkere kringen in mijn shirt, haha. Maar ook daar heb je van die beschermingsrondjes voor ("koffiepads" zoals een vriend van me ze noemt).

Volgens mijn verloskundige is het een prima teken, je lijf is zich inderdaad op  de nieuwe taken aan het voorbereiden.

Groetjes, Lotte

hihi, nee nog niet.
en inderdaad je lichaam is zich op en top aan het voorbereiden.

Heb ik ook af en toe. Vooral in bed als ik met mijn armen tegen mijn borst aan heb gelegen. Ik vind het ook een prachtig teken van de natuur! Het moederlijf bereid zich voor!
Groetjes Soela

Sinds donderdag lek ik ook!
Prachtig dat dat nu al op gang komt.
Het kan er maar vast zijn, en ik hoop maar dat dat een teken is van een goede borstvoedingstijd!

Nou, voor de aanstaande moeder die zich nu zorgen gaan maken dat er nog niks op gang is gekomen.... Bij mijn eerste zwangerschap heb ik nooit vooraf gelekt, maar heb ruim een half jaar borstvoeding gegeven. Direct na de bevalling (keizersnee) werd mijn zoontje aangelegd en .... hup, er was melk !!!!
Het zegt dus niet alles, tuurlijk is het een leuk voorteken, maar het kan zeker ook goed gaan, wanneer je nu nog niet lekt

Groetjes, Annette

Ik lek al vanaf week zestien. Heb vandaag zoogkompressen gehaald. toen ik van het weekend tegen mijn mannetje leunde had hij een vlek in zijn shirt. Ik zei hoe kom je aan die vlek? En toen zag ik het het kwam van mijn eigen tieten. Ben trouwens ook al 2 cup gegroeid, Van d naar f. Ik hoop niet dat ik na het geven van de borstvoeding een paar lege theezakjes overhou.

Terug
Bovenaan