haha wat een kind

Vanavond met Tess onder de douche geweest, nou gaat ze niet zo vaak onder de douche ze gaat meestal met haar broer in bad.
Mevrouw vondt het geweldig en het was schreeuwen toen ze eruit moest.
Ik had haar afgedroogd en lekker in de pyama gedaan en was nog even aan het opruimen hoor ik haar ineens lachen. Ik dacht nog die heeft een lol
Tot ik toch maar even ging kijken, was mevrouw wee lekker in de douchebak gaan zitten spetteren in haar pyama
Zeiknat natuurlijk maar ze heeft wel lol gehad.

Liefs sandra

Ohw, heerlijk he!
Je kan haar ook geen moment uit het oog verliezen want dan spookt ze weer wat uit! Ik weet helemaal hoe dat is....soms erg vermoeiend, maar als je de humor er van inziet vooral errug grappig!
Groetjes,
Ellen mv Julian

Whahahahaha.... ik lig helemaal in een deuk. Hier zal het niet voorkomen, Tess heeft een hekel aan de douche, bad is wel heel erg favoriet. Maar die actie brengt wel een bezoekje aan Lyanne afgelopen jaar in mijn gedachte, toen dook Tess aangekleed en wel nog even terug in het buitenbadje, die mocht in een natte broek mee naar huis.

Heerlijke acties van de Tessies!

Lieve groeten Nanda

Ik zie het helemaal voor me, heeft ze dat van Nick ? Dat lijkt me nl helemaal niet zo'n dondersteen. Vond het al een hele stunt dat ze zo met d'r hoofdje gestoten was en een hechting moest. Het is echt een ondernemende dame.....

Groetjes Jolanda

hahahaha ik lig echt helemaal in een deuk van het lachen hoor....zie gewoon haar ondeugende snuitje voor me whahahaha......

geweldig zeg....

en mama maar wassen en schone pyama`s aanslepen

Terug
Bovenaan