haha

Was gister even in het dorp met de jongste, ging de lamp voor de babykamer ophalen (nou ja dat dacht ik, was nog niet binnen!!!) kom ik langs de etos denk neem meteen maar een pak kraamverband mee, had ik nog niet, dus dat vrouwtje komt naar me toe, u kijkt even rond?? ik zeg nee ik moet kraamverband hebben, waar kan ik dat vinden, dus zij loopt mee en laat me dat zien, zegt, maar mevrouw dat hebben we altijd op voorraad met zo'n wegwuif gebaar, zo van je hebt toch tijd zat, ik zeg, nou ik neem er alvast 1 mee, zolang hoef ik niet meer, kijkt ze me verschrikt aan, zegt ze hoever ben je dan, nou bijna 33wk, maar je bent nog helemaal niet dik zegt ze, nou vraag ik je!! Ging ze echt van de zijkant proberen te kijken,, o ja je buik nu zie ik het,, jeetje het zit alleen voor.. nou ik moest me echt inhouden, vond het zo'n raar moment,,haha
Mensen kunnen echt rare dingen zeggen hé
Maar kan iig weer wat van het lijstje schrappen!!
Groetjes

Heb je het meest charmante artikel in ieder geval liggen!!!! Na de bevalling werk ik altijd de stapel van boven naar beneden af! Beginnen met de mega kraamverbanden (die dus niet te verbergen zijn als je ze draagt!) de iets dunnere variant, gewoon maandverband, inlegkruisje en jippie!!! de gewone lingerie!!

haha wat een stunt van die verkoopmedewerkster.....idd een raar moment.

Ik heb gister toevallig ook nog wat bijgehaald aan (kraam)verband.
Kan ik ook weer afstrepen.

Liefs louise

hahaha en heb je uiteindelijk ook nog de lamp opgehaald of ben je die vergeten door dit alles??hahahah.

Ja mensen kunnen zo verschillend reageren, de 1 denkt dat ik op knappen sta en de ander vind dat ik nog maar een klein buikje heb.

Gr Anne

haahaha... waar bemoeien ze zich toch mee...!

Er vroeg laatst een verkoopster aan me...durf je nog wel de deur uit..met een blik op mn buik...
toen heb ik maar gezegd dat 10 weken binnenzitten me niet zo'n pretje leek!
Toen keek ze wel wat vreemd maar hield zich gelukkig helemaal stil verder!!

haha.. dat krijg ik ook elke keer te horen..
vorige week werd de babykamer geleverd liep een buurtbewoner langs met de melding dat is vroeg.. ik zeg noh dat wat wel mee hoor ben bijna 30 weken ze keek me aan ze dat dat ik ergens tussen de 20 en 25 weken was haha

het is ook zo grappig, het ene moment zeggen ze whow wat een buik, het volgende moment dnken ze dat ik nog een hele tijd moet,,haha
Nou moet ik toegeven dat als je recht van voren of achter staat je ook niks ziet, nog niet eens een beetje, had ik bij de jongens wel enigzins, draag nu echt recht vooruit,, ziet wel mooi uit maar leverd helaas wel veel straie op rond je navel, hoop dat het niet erger gaat worden,,Whaha
De lamp, ja die was dus niet binnen, moest ik vandaag halen, was ie er nog niet,,grrr, krijg ik om 16.00 een telfoontje ze hadden hem gevonden zat toch bij de bestelling, mn man heeft hem net voor 6e op kunnen halen, ik moest naar zwemles dus haalde het niet,,hij is echt leuk ;-)
Liefs

Terug
Bovenaan