Hahaha... ff deelmomentje!

Hahaha... daar liep ik dan zo op te scheppen dat onze Jorn echt alles lust haha..
Van de potjes voeding eet ie dan ook wel echt alles. maar vandaag dacht ik weet je wat. ik prak door zijn potje bloemkool een aardappel... ik goed prakken... maar jah bleven kleine stukjes inzitten. Alex filmcamera erbij, want hummeltje at voor het eerst met ons aan tafel. (geef hem altijd voor ons eten en dan gewoon in de wipper op de grond) en ik geef meneer een hapje en hij deed het toch raar... gelukkig hoefde hij niet te kokhalzen, maar na 5 hapjes had ie echt genoeg hoor. draaide zijn hoofd weg. sloeg met zijn handjes de lepel weg of deed ze voor zijn gezicht hahahaha... Alex en ik lagen in een deuk om dat lieve koppie.... geloof dat ie het maar vreemd vond die stukjes... Maar dit vond ie dus niet zo lekker.... We proberen het gewoon nog een x hahha.. de doorzetter wint is het toch?

Wou het ff delen hahahaa

Hahahaha! Dat is een bekend verhaal! Ik heb het voor Connor nog niet gedaan, maar deed het 7 jaar terug bij Margo ook zo, door de bloemkool en happen maar! Tenminste dat dacht ik.... wat vond ze het goor hahahaha! Ik kan me Jorn's gezicht goed voorstellen...leuk he??

ik had het zelfde met de bloemkool haha
gisteren wel een aardappeltje door het potje worteltjes geprakt en dat ging wel goed
ook de geprakte banaan met peer uit het potje

Hier is iedere combinatie met bloemkool uit den boze, aardappel erdoor of niet! Maar inderdaad, de aanhouder wint. Soms moeten ze iets 10x proeven voordat ze het lusten.

de aanhouder wint ja, gewoon blijven doen, maar mag ik vragen waarom je aardappel door een potje doet en niet gewoon de bloemkool ook kookt?
Hier vanavond bloemkool, maar ze heeft geen last van stukjes, ben benieuwd of ze het lekker vind? hier eten de kids eigenlijk alle groente ;-) (tot nu toe iig)
Succes ermee ;-p

wij kregen zelf rode kool. en had dat potje al open gemmaakt, maar meneer was te moe. dus heeft ie eerst geslapen. daarna dacht ik prak ik door de rest ff een aardappel.

vandaag heeft ie zelfgemaakte broccoli gegeten... dat ging er wat beter in :D

hahah ja stukjes zijn altijd eerst wennen, Levi moets er de eerste 9 maand niks van hebben en ging steeds kokhalsen tot overgeven toe. Jessie heeft er nooit moeite mee gehad en bij Daley is het afwachten.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan