Hahaha, het is officieel..

Volgens de berichten is de epidemie van de mexicaanse griep nu over!!
Mooi toch!
Achteraf veel minder zieken geweest dan normaal bij de seizoensgriep..dus meegevallen..
Laten we hopen dat dit het was...klaar ermee!!
Gr Rina

Beetje jammer dat die berichten vlak na de inentingen komen. Heb toch een beetje het gevoel dat de inentingen "op" moesten en dat het eigenlijk niet nodig was.

Nou idd! Dat had ik dus ook weer! Ben blij dat we de tweede niet gehaald hebben...in mijn omgeving zijn er toch een heleboel kids veel zieker geweest van de tweede dan van de eerste prik!
We gaan er maar gewoon van uit dat dit het was! Toch?

Groetjes Sas

vind het eigenlijk wel raar dat ze dit in NL zeggen. Hier zeggen ze juist dat ze na de feestdagen weer een nieuwe griepgolf verwachten doordat veel mensen bij elkaar op visite gaan en dat het dus echt nog niet over is. We zullen zien, hopelijk valt het mee.

Groetjes Alberdien

Ik heb de 2e niet gehaald Jesse was toen ziek, ik haal de 2e denk ik ook niet meer. In januari kan je weer voor een 2e prik gaan.
Maar ik hoorde dat er in januarie wel weer een griepgolf zou komen.
Tis in de media enorm opgeblazen,
Bij een gewone griep sterven er ook zoveel mensen maar dat hoor je niet.
In het verpleeghuis waar ik werk heeft niemand het gehad, zegt ook al weer genoeg.

Gr Linda

Hoi Hoi

Ik heb zelf de kids niet laten inenten, en achteraf ben ik toch wel blij met mijn keuze. Ik respecteer iedereens keuze hoor....Ik heb heel lang getwijfeld.

Hebben jullie ook vernomen dat de huisartsen 8 euro kregen voor iedere patient die ze inenten?
Een huisarts zei: ik kan nu op wereldreis van dat geld...Vind ik toch ook wel vreemd hoor. Wat moeten wij nu met die informatie?

Groeten Kirsten

Dit gaat idd nergens over!!
Ik had het nog niet gehoord overigens!
Het is allemaal maar een raar verhaal..altijd geweest..Iedereen ingeent..griep voorbij??
Ik heb Lieve alleen de eerste keer laten inenten..was er snel klaar mee.
Hoop maar dat ze niet opnieuw de griep de wereld ''inhelpen'' in de komende maanden..
Daar zijn ze nog niet zeker over!
We zien wel..wat is het volgende he?
Gr Rina

Terug
Bovenaan