Hahaha.. meneer word eigenwijs ventje..

Hallo ..
Sinds een paar dagen steekt natas zijn tong uit en ook als je eigen tong uitsteekt doet hij het na en krijgt hij een lach bui..
ook als ik meneer zijn luier verschoon is dat heel grapig want dan kan hij poep aan mama smeren..n krijst hij het dus uit van het lachen..
heerlijk eiigen lijk dat soor momentn en bij jullie?

Hoi Sylvia,

Leuk hoor, dat hij zo'n lol heeft! Ze krijgen steeds meer een eigen karaktertje en dat is inderdaad geweldig om te zien. Senne lacht wel veel, maar nog niet met geluid. Wel maakt ze veel brabbelgeluidjes en 'zingt' mee als we liedjes voor haar zingen. Enig! Elke dag leert ze weer iets nieuws.

Groetjes,
Dionne

Esther moet vooral lachen als we tegen haar praten, we voeren al hele gesprekken! Als we naar haar lachen, lacht ze bijna altijd terug. En als ze ziet dat we in bad gaan moet ze vre-se-lijk lachen zo blij is ze dan.
En ook Esther steekt haar tong uit. Boefje!

Leuk he, die lol die die kleintjes al kunnen hebben. Geweldig vind ik het.
En ben je nog steeds supergelukkig in je nieuwe huisje? Hoe bevalt het?
Groetjes Veerle

quote: veerle06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2007 21:34:54'));

Leuk he, die lol die die kleintjes al kunnen hebben. Geweldig vind ik het.
En ben je nog steeds supergelukkig in je nieuwe huisje? Hoe bevalt het?
Groetjes Veerle

Idd Echt heerlijk die kleintjes.
Ja het huisje bevalt super En ben echt heel erg blij dat we eindelijk met zijn 3eeen wonen..
Natas doet het op zijn eigen kamertje supergoed .
de eerste 2 nachten was hij rond een uurtje of 3/4 wakker en wou hij zijn speen.
we hebben zijn bedje maar alvast laag gezet omdat hij nogal erg bewegelijk word en jah bedje was toch al uit elkaar..
Hij wil nu alleen niet meer op zijn buik slapen( was eerst een echte buikslaper dus hebben we toen nog zo'n duur matrasje aangeschaft zodat hij veilig op zijn buik kon slapen.)
denk dat hij alles veel te interesand vind om op zijn buik te liggen..
haha..
maar ik hoor mijn kleine mannetje dus ik ga doeidoei

Terug
Bovenaan