Hahaha...mijn beebie lag al lang goed en wilde net draaien...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik lig net lekker op de bank, de keuken is weer schoon!!! begint de beebie weer actief te worden...ik voel dat ze wil draaien, en nee niet om haar as, maar koppeltje duiken.
Ik heb toen de "doorgang" proberen te blokkeren door een beetje terug te duwen en ze draaide godzijdank weer terug, met haar hoofdje naar beneden....

Ik had zo die verhalen van een stuit al zitten lezen en ik zit niet echt te wacchten op en ks of een handmatige draaipoging....

Nou ja, ik wilde dit even kwijt...

Groetjes Valerie

heey valerie

nou gelukkig dat je der tegen kon houden he....
maar ja een stuitbevalling kan ook op de normale manier hoor....
mijn dochter is in stuit geboren......
maar ze woog ook nog geen 6 pond.......
dus dan is het te doen he

groetjes mandy

Hey Hallo,

Wat goed dat je haar kon tegenhouden!! Leuk om dat zo te lezen..
Op dit moment ligt ons kindje met het hoofdje naar beneden. Hoop natuurlijk dat dat zo blijft. Ik ben nu 33 weken. Maar eigenlijk zou ik niet weten hoe je dat moet voelen. Voel ons kindje wel erg veel bewegen maar zou het verschil tussen het "koppeltje duikelen" en om de as draaien niet van elkaar kunnen onderscheiden.
Kan iemand mij dat vertellen?

Groetjes,
Tessa

Hoi Tessa,

dat voel je echt wel als ze dat doen...de hele massa wordt in je buik verplaatst en dat voelt heel raar...ook je buik veranderd van vorm...

en als ze om de as draaien, gaan de billekes van de ene kant naar de andere kant...

Groetjes Valerie

Houd t hoofdje laag he!! hopelijk duikelt ons kleintje nog koppeltje vannacht. Want morgen staat de draaipoging gepland in zh. Maar het ligt al week of 6 met hoofdje schuin omhoog, dus kleine kans...

Terug
Bovenaan