A
Anoniem
Guest
Hallo meiden even een ander verhaal,
ik ben mijn zoontje Justin van bijna 3 aan het trainen om op het potje te plassen.
Wat overigens wel aardig lukt.
Alleen gister maakte hij er een spelletje van, zeggen van mama ikke potje pwlasse
en vervolgens niks , dus na 10 x had ik het wel voor gezien .
kwam tie weer: mama ikke potje pwlasse!!!!!
dus ik zei ga maar ,doe het licht maar aan en ga maar plassen.
komt ie even later uit de wc en roept mama ikke potje pwlast dus ik ga kijken lidt er een dikke drol
ik moest echt heel hard lachenwant justin riep mama pindakaas in potje hahaha
ik kwam niet meer bij
hij had overigens wel over de rand heen gepiest maar dat doet er niet toe!!
sorry voor het onsmakelijke verhaal maar ik moest het even kwijt
Nog even wat anders, vorig weekend eisprong gehad en nu vage steken onderin mijn buik aan een kant???? en veeeel puisten dit keer gats en mijn tepels zijn pijnlijk
allemaal vage dingen die je in onzekerheid brengen, maarja nog een weekje wachten en dan weten we meer!!
nou meiden groetjes Prietje
ik ben mijn zoontje Justin van bijna 3 aan het trainen om op het potje te plassen.
Wat overigens wel aardig lukt.
Alleen gister maakte hij er een spelletje van, zeggen van mama ikke potje pwlasse
en vervolgens niks , dus na 10 x had ik het wel voor gezien .
kwam tie weer: mama ikke potje pwlasse!!!!!
dus ik zei ga maar ,doe het licht maar aan en ga maar plassen.
komt ie even later uit de wc en roept mama ikke potje pwlast dus ik ga kijken lidt er een dikke drol
ik moest echt heel hard lachenwant justin riep mama pindakaas in potje hahaha
ik kwam niet meer bij
hij had overigens wel over de rand heen gepiest maar dat doet er niet toe!!
sorry voor het onsmakelijke verhaal maar ik moest het even kwijt
Nog even wat anders, vorig weekend eisprong gehad en nu vage steken onderin mijn buik aan een kant???? en veeeel puisten dit keer gats en mijn tepels zijn pijnlijk
allemaal vage dingen die je in onzekerheid brengen, maarja nog een weekje wachten en dan weten we meer!!
nou meiden groetjes Prietje