hahaha,

A

Anoniem

Guest
Ik wilde even kwijt dat Lune heeft ontdekt dat ze achteruit kan kruipen. Vorige week per ongeluk een keertje, maar nu schuift ze de hele kamer door. Echt zo lief om te zien. Ook probeert ze haar kont omhoog te drukken, maar dat gaat nog niet zo goed. Ben benieuwd wanneer ze echt gaat kruipen.

Zo, dit moest ik even kwijt. Oh ja, Lune is van 2 mei 2007.

Groetjes van een trotse mama

haha leuk!

Hier gaat t kruipen niet echt, Birgit wil eigenlijk de hele tijd staan, dus crost ze de kamer door in haar loopwagen. Als ze op haar buik ligt wordt ze na 5 min boos omdat t niet lukt. En ze gaat inderdaad eerder achteruit en in de rondte, vorige week verdween ze bijna onder de bank in haar achteruit...

ik dnek dat ze het kruipen wel eens kan gaan overslaan :(

Geniet ervan!

Evelien

Hoi,

wat leuk zeg dat ze achteruit kan kruipen!!
Lijkt me echt een leuk zicht.
Helaas is Dylano nog niet zover.
Hij is druk aan het oefenen hoor, dat wel.
Maar dat komt wel, en anders maar niet hoor.

Ohja... Dylano is ook van 2 mei 2007!!
Grappig!!

Groetjes Debby.

Hoihoi, onze Robbin is van 19 april (eigenlijk zit ik dus op het verkeerde forum :)), en die is rond kerst achteruit gaan "kruipen" zeg maar, en een week later ging hij naar voren en nu tijgert hij de kamer door. Ze schijnen na het eerste Tijgeren binnen twee maanden te gaan kruipen. Zie ik Robbin nog niet doen, hij vind het best zo. Maar leuk gezicht he. Een nadeel, je huis is nu echt aan "beveiliging" toe. Dus de stopcontacten hebben een extra plaatje, de wijnflessen zijn van de vloer en het traphekje is aan de wand geschroeft.

Maar wat gaan ze snel zo!!

Gr
Sandra

haha leuk hoor!ik kan niet wachten tot kaylee gaat kruipen!!ja dat doet ze wel,maar dan op de plaats!!!xx

Hoi,

Ik moest lachen om je verhaal. Het is zo herkenbaar. Onze dochter kon in het begin ook alleen maar achter uit. Ze verdween dan ook regelmatig ergens onder (de bank of de kast). Het duurde bij haar wel een poosje voordat je vooruit kon. Bas heeft niet achteruit getijgert. Soms gaat hij even een klein stukje achteruit, maar dan zet hij hem meteen in een andere versnelling en gaat doelbewust op zijn doel af.

Dit is Eva. Ze was toen ruim 8 maanden. Ze was een stuk trager dan Bas want die tijgert sinds hij zes maanden is. Ach ze heeft de schade goed ingehaald.

Groetjes, Karin

Lotte is van 2 mei en die wil ook erg graag kruipen. Ze wil constant op haar buik en drukt zich dan op. Vervolgens gaat ze heel hard trappelen met haar beentjes, maar ja, dat werkt natuurlijk niet. Met hulp van ons komt ze dan vooruit en dat vind ze erg leuk. Maar ja,  nu nog zelf ontdekken hoe het moet...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan