Hahahahaha...

A

Anoniem

Guest
Hahahaha... Ik kreeg net een mailtje van mijn tante..... maar dan moet ik eerst even iets uitleggen:

Wij zijn echte doe-het-zelvers en sinds wij ons huis bijna  5 jaar geleden hebben gekocht hebben we al het halve huis verbouwd en tot nu toe hebben  we elke zomervakantie besteed aan klussen. Sinds woensdag hebben we nu vakantie en nou stuurde mijn tante net een mailtje om ons een fijne klusvakantie te wensen!!! Whoehahahahaha....  ze moest eens weten!!!!!

Ik heb toen maar het volgende teruggestuurd:
"Thanx, maar ik denk dat we deze vakantie niet echt veel gaan klussen, want daar hebben we inmiddels onze buik van vol." (ik wacht op mijn nod, die is maandag ) Hopelijk is dat echt zo!

Wat een mop!

Hahahaha... Tammy

Haha, echt grappig!

Succes! Ik hoop voor je dat je niet ongesteld word. Duim duim.

Liefs, Nadine.

spanend he tamie ik dinsdag tegen de tyd word ik altyd betje zeenuwachtig wat den je zelf? jolanda

Dat is inderdaad een goeie. Ik heb ook een andere kijk op het woord klussen gekregen.

Spannend voor je. Klinkt cliché maar ik duim voor je.

Geniet van je vakantie.

Dikke kus talke

tja zo krijgt het idd een hele andere betekenis, haha. je tante moest eens weten hihi

succes in je klusvakantie

liefs daan

Ja hahaha

iedereen moest die dubbele betekenis eens weten dan zouden er nog rare gesprekken kunnen plaatsvinden!
In ieder geval een hele fijne vakantie!!!

En succes met wachetn op je NOD!
Die van mij is vandaag! En ik wacht ook nog in spanning!

Liefs Bo

hahaha...............

wat een goeie grap.
ik hoop dat jij je buik er echt vol van hebt,
van je geklus

spannend maandag voor je.
leef met je mee.

Hoi Tammy!!

En hoe gaat het met je?
Voel je nog geen duiveltjes komen??
Ik hoop voor je dat ze wegblijven...ik zal ook voor je duimen!!
Laat je maandag wat weten?

Ben benieuwd!!
Veel suc-6,en alvast een fijne vakantie!
Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan