Hai, ben er weer even....

A

Anoniem

Guest
Hai luitjes,

Ik ben er weer even. Een korte update van ons.

Wij hebben ook veel meegemaakt, met IUI's werd ik zwanger, maar liep niet goed af. Het was of een miskraam of ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De artsen waren allemaal positief, maar het is tot heden nog niet gelukt. In Maart bleek ik onverwacht zwanger te zijn (weer spontaan) maar zat weer in de andere eileider vast, hij was net niet in mijn baarmoeder gegaan. En nu is die eileider ook verwijderd. Dus ik heb geen eileider meer en kan nu dus in 1 x niet meer spontaan zwanger worden!!

Nou, dat is pas een schrik van je leven, totdat je hoort dat IVF praktisch voor ons gemaakt is. Ik kan dus nog wel zwanger worden, maar mijn eileiders waren dus niet goed.

Ik moet morgen beginnen met prikken in mijn buik (Lucrin) en volgende maand worden de eitjes weg gehaald en bewerkt en terruggeplaatst. Het is voor ons de 1e IVF behandeling. Het is wel spannend en toch eng. Al die hormonen in mijn lichaam, maar goed ik heb er natuurlijk alles voor over. En we blijven proberen, zodat we later geen spijt krijgen en dat we er alles aan gedaan hebben en als het nog niet lukt houdt het gewoon op. Dan hebben we het ook gehad!!! Ik hoop dat het in 1x lukt natuurlijk.

Jullie horen nog van ons!! Ik wens iedereen veel sterkte toe in deze moeilijke periode!

veel liefs Sabrina (Sab)

Hoi Sabrina

Het is niet niks, beiden eilieders kwijt. Ik hoop dat het gaat lukken via ivf.
Ik zal voor je duimen

Liefs

Lydia

Lieve Sab,

Wens je alle geluk van de wereld toe met je IVF!
Succes!

Liefs Suusje

hoi Sab,

je kent me (nog) niet maar las net je verhaal en wil je heel veel sterkte wensen met de I.V.F.

ik moet zefl 3 augustus beginnen met de lucrin dus weet precies hoe je je voelt. het is voor ons alweer de 2e icsi poging voor ons 2e kindje en voor onze 1e hebben we ook een icsi gehad (mislukt) en onze zoon is daarna spontaan gekomen maar helaas lukt dat voor een 2e ook weer niet dus vandaar weer de icsi.

nogmaals veel sterkte en laat de hormonen maar gewoon over je heen komen en zal duimen dat het meteen zal gaan lukken.

groetjes,

nikita

Hoi Sab,

Wat een verhaal zeg. Het is niet niks wat jullie allemaal al meegemaakt hebben.
Ik wens jullie alle geluk toe met de IVF en hopelijk blijft het deze keer wel zitten.

Kruimel

Jeetje! Ik wens je heel veel sterkte en succes met de IVF!

Groetjes van mij

Heeeeee meissie!!

Even een verhaal waarvan ik hoop dat je opknapt! Mijn buren hebben ook problemen gehad met zwanger worden. Het werd ivf...ook buitenbaarmoederlijk gedoe....alles ging mis. Eileiders allebei weggehaald....MAAAAAAAAAAAAARRRRR!!! Inmiddels een gezonden en zee schattige ivf tweeling van bijna 2!! En dat dus ZONDER eileiders en met ivf!!
Dussee keep up the good spirit want ook voor jullie gaat het goedkomen!

x ing

Spannend!

Ik vind het knap dat je/jullie ervoor gaan!

Bij ons is het nog niet zover, de gyn wil mij in okt terugzien en dan evt plaatsen op lijst voor kijkoperatie daar ik veel verklevingen heb.
Mocht het niet goed lijken komen wij ook voor ivf in aanmerking.

Wij hebben godzijdank al een heel mooi lief dochtertje van 2 , en ik denk ook wel dat wij daardoor hebben besloten niet volgend jaar aan ivf te beginnen...er komt zoveel bij kijken...ik ben zelf zo bang dat wanneer ik niet zwanger raak dat dat mij zo gaat kwellen...ik zeg ook niet  dat we het nooit doen maar voorlpig niet...het is nogal wat...
Maar goed wij hebben dan ook al een kindje...
Neemt niet weg dat wij dolgraag nog een kindje willen en dat het iedere maand echt wel ff slikken is wanneer de dagen weer zijn aangebroken...

Meid heel vee lsucces en je man/vriend ook!!!!!!
Ik duim als velen hier met je mee en doe mijn petje af voor jullie!

Gr Elora

Terug
Bovenaan