hai ben nieuw hier

A

Anoniem

Guest
  mijn man en ik zijn al twee jaar bezig mt mijn man is alles goed ik heb namelijk en zware pco. heb 6 keer clomid gebruikt daarna geopereerd aan mijn eierstokken daarna met perogon spuiten begonnen en toen kreeg ik eindelijk reactie maar toen kwamen er gelijk vijf eitjes vrij iets te gek een vijfling. nu heb ik volgende week een gesprek wwat we nu gaan doen het vervelenste is eigenlijk gewoon dat je afhankelijk bent van die mensen ik namelijk graag zelf de touwtjes in handen. ik werk op een kinderdagverblijf en ben dus dagelijks met kinderen bezig en wordt iedere dag geconfronteerd met zwangere vrouwen maar heb daar gelukkig helemaal geen moeite mee ik  wil  het zelf zo graag dus gun het  iemand anders ook. maar ja wachten duurd lang en vooral als je nog totaal niet weet hoe de toekomst eruit ziet. wilde ik graag even kwijt en meiden succes allemaal !!!!! groetjes gosee

Hoi Joyce,

Welkom hier. Ik hoop dat je hier je ei kwijt kunt.

Kruimel

Hoi Joyce,

Nou welkom hier alleen is het voor niemand echt leuk om hier te zijn denk ik. Maar ik moet zeggen dat je hier goed je ei kwijt kunt en dat de meiden je hier ook echt steunen en antwoord hebben op je vragen.

Veel sterkt

Liefs Nicole

Terug
Bovenaan