Ik ben Quenda, 25 jaar oud en ben 4 jaar samen(wonend) met mijn vriend (en vier konijntjes). Sinds vorig jaar februari werd het verlangen naar een kindje erg groot. Sinds begin 2011 ben ik wat actiever dmv ovu berekenen en testen doen...
Jan en Febr heb ik echter niet op weten te sporen.
Voor deze maand hebben we vanaf 17/3 tot 21/3 ons best gedaan, op 19/3 ha ik dan ook een positieve ovutest..
Op dit moment zit ik op de 28ste dag van mijn cyclus..mijn normale cyclus is tussen 29-33dgn.
Ik heb al enkele dagen last van mijn borsten en nog wat andere (PMS) klachten...normaal gesproken heb ik niet zo lang last van mijn borsten.
Ik zit dus in spanning!
Ik kan ntuurlijk een test doen...maar..omdat ik dan zo hoopvol aan die test begin...des de teleurgestelder ik ben bij de -- uitkomst..
Het lijkt wel harder aan te komen dan een toch ook rood in je broek hebben...herkent iemand dat?
Vaak als je zo hoopt en denkt,....denk je de symtomen er vanzelf wel bij...
Ik durf haast niet meer op me intuitie af te gaan omdat ik het zo graag wil...
Anyway...ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig of ik nou zwanger ben of niet.
Gelukkig zijn er nog meer vrouwen die spanning zitten af te wachten...
Ik wacht gezellig met jullie mee!
Jan en Febr heb ik echter niet op weten te sporen.
Voor deze maand hebben we vanaf 17/3 tot 21/3 ons best gedaan, op 19/3 ha ik dan ook een positieve ovutest..
Op dit moment zit ik op de 28ste dag van mijn cyclus..mijn normale cyclus is tussen 29-33dgn.
Ik heb al enkele dagen last van mijn borsten en nog wat andere (PMS) klachten...normaal gesproken heb ik niet zo lang last van mijn borsten.
Ik zit dus in spanning!
Ik kan ntuurlijk een test doen...maar..omdat ik dan zo hoopvol aan die test begin...des de teleurgestelder ik ben bij de -- uitkomst..
Het lijkt wel harder aan te komen dan een toch ook rood in je broek hebben...herkent iemand dat?
Vaak als je zo hoopt en denkt,....denk je de symtomen er vanzelf wel bij...
Ik durf haast niet meer op me intuitie af te gaan omdat ik het zo graag wil...
Anyway...ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig of ik nou zwanger ben of niet.
Gelukkig zijn er nog meer vrouwen die spanning zitten af te wachten...
Ik wacht gezellig met jullie mee!