Hai Juul

A

Anoniem

Guest
Hai Juul,

Dank je voor je reactie!
Ik weet echt wat je bedoelt!!! Ik ben eigenlijk soms best bang. Gewoon bang dat het aan een van ons ligt. Ik wil daar niet aan denken. Ik twijfel of ik naar de huisarts nu al wil. Soms ligt het waarschijnlijk aan mijn doemdenken dat het weer die maand niet lukt. Ik weet het niet.
Ik ben hier altijd al bang voor geweest, dat vind ik het erge eraan. Ik zit nog in de leeftijd dat mijn vriendinnen er net nog niet mee bezig zijn, maar als ze straks om de haverklap om me heen zwanger worden...pfoe, stress!!!
De kluslust gaat er bij mij vanaf. Iedere keer denk ik; we moeten het nu doen want ik heb een ei en dat haalt het leuke er wel vanaf. Het wordt zo functioneel.
Nou, we moeten de moed erin houden, hoe minder we er aan denken en hoe meer afleiding, destemeer kans!
Let's mail!!!
Succes!!!
x Mije

Misschien een beetje een stomme vraag, maar ik wil graag zwanger worden en vorige week donderdag gestopt met de pil (strip afgelopen) en afgelopen woensdag ongesteld worden.
Kan ik nu zomaar stoppen met de pil of moet ik eerst een tijd foliumzuur gaan slikken.

N. (36 jaar)

hoi hoi,je kan gewoon stoppen met de pil.je moet alleen wel al meteen aan folliumzuur beginnen,sucses gr manuela

Hoi Mije,

Wat een mooie naam heb je trouwens!

Ik heb even op de NOD lijst gekeken, en je zit dus in ronde 9. Ben je dan nu 9 maanden bezig, of heb je een lange of korte cyclus?
Ik begrijp je angst heel goed! Zelf heb ik dat ook, terwijl ik al een zoontje heb! Toen ging het heel snel, en nu niet, dus dan slaat het malen toe. Zou het door mijn keizersnee komen, zou het vorige keer een gelukstreffer zijn, zou het komen omdat mijn man al wat ouder is, zou het... Nooit gedacht dat ik dat weer zo erg zou hebben. Voel me nog schuldig ook, want ik heb een prachtig kind!

Natuurlijk ben je er altijd al bang voor geweest! Het is toch ook iets vreselijks als het je overkomt? Maar hou moed hoor, meisje, het kan zomaar ineens raak zijn. Ze zeggen dat 9 maanden gemiddels is.

Ja, dat functioneel klussen is niet leuk! Ik merk zelf dat ik het nu een beetje heb losgelaten en dat ik er veel meer aan beleef. En evengoed hebben we het veel gedaan rond mijn vruchtbare dagen. Dus het hoeft niet of/of te zijn.

Nou Mije, veel sterkte!

Liefs, Inge

Hai Inge,

Dank je voor je reactie. Ik weet dat ik het moet volhouden. Ik heb een cyclus van 28 dagen, dus dit is de 9e keer zeg maar.
Nou, we gaan gewoon zwanger worden toch!!!

xMije

He Mije,

Ik ken het probleem hoor! Ik heb net ronde 10 achter de rug en het was weer geen geluk! Ben nu naar de dokter geweest en moet nu 3 maanden gaan tempen! Wat een gedoe is dat! Maar Net wat Inge zegt, 30% raakt zwanger voor 7 maanden, de andere 70% er dus na! Ik probeer mijn aandacht nu wat te verleggen, maar de angst blijft wel regelmatig terugkomen! Zeker omdat ik ooit een keer een virusinfectie heb gehad en mijn huisarts zei dat ik er op tijd bij was. Had ik langer gewacht had dit schadelijke gevolgen kunnen hebben!
Maar het gaat echt een keer goedkomen met ons, zeker weten!

Heel veel sterkte!

Liefs Mirjam

Terug
Bovenaan