Hai meiden,

Hier even een kleine update voor jullie. ik lees wel mee zodra het kan, want echt jullie missen kan ik niet.

bedankt ook voor   de lieve reacties van jullie op me korte verhaal. Echt super lief, ik krijg teminste zo het idee dat ik toch gewardeerd word en dat er mensen zijn die me willen steunen door een luisterend oor te hebben. ( in dit geval een "luisterend oog "   )

maar goed , inmiddels is er wel wat rust gekomen. ( niet zo heel veel nog hoor ) maar weet je het gaat allemaal zo snel, en ik zelf moet het allemaal kunnen verwerken, helaas alleen, want ik heb het gevoel dus dat ik alleen moet vechten voor de relatie en dat zie ik gewoon niet zitten, maar ik heb ook geen zin om 7/8 jaar weg te gooien. Als of je een hele leven weg gooit zeg maar. maar weten jullie, ik hou gewoon nog zoveel van cor alleen ik mis gewoon de liefde die er altijd geweest is. en de veranderingen zijn zo snel dat is gewoon niet leuk meer als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Ik heb het gisteren nog met hem over gehad, het gaat allemaal zo snel en alles moet maar door gaan op de "oude" manier volgens hem maar ja dat kan niet. maar alles wat ik zeg en wat ik doe wordt niet opgenomen bij hem. en dan gaat tie weer over vroeger beginnen, en ik zeg dan wat toen gebeurt is is gebeurt je leeft nu en je bent nu vader. kijk niet meer terug kijk vooruit!!!!!!!

maar dat schijnt voor hem nog te moeilijk te zijn. en zo zijn er nog wel een aantal dingen. het moet gewoon allemaal goed uitgesproken worden. ik zie het anders gewoon niet zitten en dat moet hij toch een keer gaan begrijpen. het is te.............. ik weet het gewoon soms echt ff niet meer.

maar meiden nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties.

dikke knuffel van mij af. ik probeer zo snel mogelijk weer een keer te reargeren en te laten weten hoe het gaat.

Hey meid,

Blij om even wat van je te horen. Ik snap helemaal wat je bedoelt als je zegt dat je niet alleen voor je relatie wilt werken. Bij ons was dat (helaas) ook het geval. Ik wilde ook niet zo maar 7 jaar weggooien, maar ja, als de ander al veel verder is in zijn gevoel dan jij, dan houdt het echt op. Heel erg frustrerend maar wel de keiharde waarheid. Bovendien is er bij ons "een ander" in het spel, wat het nog veel moeilijker maakt. Ik heb het er nog heel erg moeilijk mee.

Wat ik uit jouw verhaal opmaak is dat jullie communicatie ook niet echt goed verloopt (was bij ons ook een heel zwak punt). De één zegt dingen die de ander niet wil horen en de ander praat daar gewoon overheen, door halstarrig aan "het oude" (en vertrouwde) vast te houden. Is relatietherapie misschien wat voor jullie. Met name een relatietherapeut kan jullie in ieder geval leren communiceren en leren op een rustige manier jullie gevoelens te uiten.   Niet geschoten is altijd mis hoor.

Geef niet te snel op, want een streep onder jullie relatie zetten kan altijd nog. Vergeet niet dat Jr. jullie allebei heeeeel erg hard nodig heeft.

Nogmaals, ik wens jullie heel veel succes en wijsheid. Knok er voor, allebei, het is de moeite waard.

Groetjes Fonske.

Heel veel sterkte meisje.
Als ie het waard is moet je ervoor knokken.
Lijkt me geen pretje in zo'n onzekere situatie te zitten met zo'n kleintje.

Nogmaals sterkte en je kan hier altijd je ei kwijt hoor!

Liefs,

Tessie

hoi hoi

ik wil je heel veel sterkte wensen en hopen dat er voor jullie allebij rust komt en een situatie die voor jullie allebij het beste is... in wat voor vorm dan ook......

denk goed na, neem geen overhaaste beslissingen en maak duidelijk wat je voelt......

enne geniet van jullie kleine man...

groetjes tobi

He jantine,
Sterkte en leuk dat je weer wat van je laat horen hier!
Al is het berichtje wat minder leuk, maar je weet wat ik je gemaild heb he...laat je niet kisten!!
Het mes snijdt aan 2 kanten!

Terug
Bovenaan