Hai Snoopy (en de rest natuurlijk)

Hier gaat het wel hoor, ik zal het straks wel moeilijk krijgen vanavond kunnen we afscheid nemen en morgen is de crematie.
Mijn oma word daar met een ambulance heen gebracht, daar staat een bed voor haar klaar. Ik zal haar bergeleiden en meerijden in de ambulance. Ze moet er bij zijn hoe dan ook. Dus hebben we dit maar geregeld samen met het ziekenhuis.

Vrijdag is ook nog eens mijn NOD, ik ben benieuwd meiden. Zal het zo zijn dit keer???? Of toch weer niet. Dan nog een weekje thuis en dan gaan we op vakantie. De vakantie die ik zo graag had afgezegt, maar waar ik nu toch nog van kan gaan proberen te genieten, ik heb t zo nodig. Dat in ieder geval, ik denk dat het me wel goed doet. Ondanks dat ik natuurlijk ook nog veel verdriet zal hebben.

Nou jullie zijn op de hoogte, dank jullie wel nogmaals voor alle steun, en oppeppende woorden. Geweldig vinden wij dat!!!

Liefs,
Cynthia

Hoi Cynthia

Ik wil je even heel veel sterkte wensen morgen. Het is altijd vervelend als er iemand overleden is, maar vooral als je met die persoon ook nog een goede band hebt.

En dan ook nog je NOD. Ik hoop voor je dat het uitblijft en je zwanger bent. Zou wel een speciaal cadeautjes zijn.

Als ik je niet meer spreek ook alvast een goede vakantie. Ook al heb je er nu nog niet zo'n zin in. Wat heel begrijpelijk is, maar kan wel even goed zijn.

Veel sterkte met alles en zal aan je denken.

Liefs janna nienke

Lieve Cynthia,

Heel veel sterkte met alles. Ik vind het erg bijzonder wat je voor je oma doet!
Geniet als alles over is aub van je welverdiende vakantie!

Liefs Inge

En ik denk ook veel aan jou en je mannetje!! Ik wil je ook nog heel veel sterkte wensen, en ik vindt het super wat je voor je oma doet.

En verder wil ik jullie ook een fijne vakantie toewensen die jullie nu zo nodig hebben. Ga er zeker van genieten, en probeer zoveel mogelijk los te laten, want van stress daar word je niet mooier van, dat zegt een collega'tje van mij altijd. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan he. In ieder geniet flink, en neem de rust. En hoop natuurlijk dat je zwanger bent, dat zou echt te gek zijn.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan