hairstylen van je baby

hoi hoi,

mijn zoontje heeft een enorme bos haar. En het is al heel lang, in zijn nekje heeft hij z'on matje, hi hi hi. Ik doe alke dag haarlotion in en kam er een grote kuif in.
Misschien een maffe vraag maar zijn haartjes zijn zo lang, zou ik het bijknippen? Ik vindt het doodeng maar het is net een rocker.

Enne wat voor een coupe geven jullie je kleine?

liefs
di silva

Ummmm.... Yari z'n haar was allemaal uitgevallen dus ben nu blij dan het weer een beetje gaat groeien.... Het is nu nog millimeterwerk,
Dus ik kan er nog niks mee.

Ik zou wel als Yari zo'n lange haren had  ff aan de kapper advies vragen, misschien dat hun er ff een stukje af kunnen knippen zodat er een mooi modelletje in komt.

Groetjes Marina.

ik heb vanmorgen de haargel gekocht. lotion had ik al. maar bij tyche is nog niet veel te kammen zo weinig haar heeft ze.. later krijgt ze natuurlijk mooie vlechten en staartjes :).. als ik een jongen had zou ik gewoon stekeltjes doen later... betreffende haar knippen zou ik idd even de kapper bellen.

Ze zeggen altijd dat als je de haartjes knipt, ook al is het maar een klein stukje, ze later een vollere bos krijgen. Ik heb het bij mijn jongste ook op een gegeven moment geknipt, even de lange pieken er uit.  Haarlotion is trouwens goed om te blijven gebruiken, hiermee voorkom je dat ze berg krijgen.

Groetjes,
Josie

hoi hoi

nou hier nog zo'n meiske met weinig haar.. ja achterop.. maar bovenop... bijna niets meer en ze wordt erg blond, dus zie je nog minder..

achterop is het langer en staat het een beetje nar voren....ja wispelturig haar...hihihihihihi

enne is dt zo dat haarlotion , berg voorkomt... ik doe er bijna nooit wat in, want dan vind ik het zo lekker zacht en als ik er haarlotion in doe, dan lijkt het vaak zo slierterig en vettig..

liefs tobi

Hoi hoi,

Jarkko heeft niet meer zoveel haar als bij zijn geboorte. De zijkanten zijn nu nagenoeg kaal en achterop krijgt hij nu een kale rand van het liggen. Het beetje haar dat hij nog heeft kammen we met wat haarlotion in een hanekam, staat echt super stoer!
Zijn grote zus heeft een enorme bos blonde krullen en ik hoop dat hij dat ook gaat krijgen!

Groetjes Sandra, mama van Kirsten en Jarkko

Ik smeer er bij Kay haarlotion of zwitsal babygel in.
Zijn haar doe ik in een soort nonchelante hanenkam, echt heel gaaf!

Ik heb vroeger de kappersopleiding gedaan, dus dat bijknippen en stylen is voor mij een eitje.

Dat haren dikker worden als je ze kort  knipt is onzin. Echter ziet het er wel voller uit als de dunne punten en pieken af worden geknipt. Dus ga die kleine koppies nu niet helemaal kort wieken!! Knip het gewoon hier en daar iets bij, het dikke en volle haar krijgt hij/zij vanzelf naarmate ze ouder worden.

Esmé mv Kay

hoi hoi
ik heb ook de haargel en de lotion van zwitzal en ik gebruik het elke dag ,alleen al omdat die lotion zoooooooooo lekker ruikt hmmmm ik heb een echt zwitzal meisje haha
ookal is het een meisje ik maak ook elke dag een soort hanenkam bij haar hihi ziet er wel grappig   uit !!

doeiii kus mariska mv demy

Terug
Bovenaan