<p>Man en ik zijn sinds juni bezig om zwanger te worden. Het was vrij snel raak (augustus) helaas is dit met 6 weken misgegaan. Cyclus is vrij snel daarna op gang gekomen.</p><p>Tot zover niks geks, maar ik heb sinds dat ik ongesteld ben vanaf mijn 13e hormonale migraine: 1-2 dagen migraine met de eisprong en 3-5 dagen migraine met ongesteldheid. En soms nog een paar dagen misselijk per cyclus.</p><p>Hiervoor heb ik bijna 15 jaar lang continue de pil geslikt en nagenoeg geen migraine meer gehad, maar nu is het in alle hevigheid terug. Medicatie mag niet alleen paracetemol maar dat helpt niet.</p><p>En dat maakt het soms fysiek en mentaal zwaar:</p>5 dagen verzuimen op werk per maand (gelukkig is er begrip en het ik een vast contract);sociaal continue er rekening mee moeten houden (die week kan niet, etc;er is een simpele oplossing: de pil, maar ja dat kan nu even niet....zorgen dat ik op gewicht blijf met gezonde voeding is soms een uitdagingals het niet is gelukt weet ik dat ik weer een maand door die ellende heen moetsex hebben als je migraine hebt/misselijk bent is niet leuk, maar ja het moett<p>Ik hoop hier vrouwen te vinden die hetzelfde hebben zodat we af en toe stoom kunnen afblazen</p><p> </p>