half jaar verder

A

Anoniem

Guest
En nog steeds niet ongesteld. En ook niet zwanger. Maar dat had ik ook niet verwacht. Deze maand wordt de jongste een jaar. Hadden afgesproken om dan weer met behandelingen te beginnen. Ik wacht denk ik toch nog 2 maandjes. Dan weten we waarschijnlijk ook wat hij mankeert. Dan hebben we hopelijk wat meer rust.

Hoi Supertje, Balen zeg dat het niet op gang komt! Hopelijk kun je daar snel verandering in brengen met de juiste behandelingen op het (voor jou) juiste moment. Wat is er mis met je kindje? Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is! Veel goede moed toegewenst!

Ho supertje, dat is wel een lange cyclus zeg!! Had je dat ook bij de jongste? Verstandig om pas met behandeling te beginnen als je er aan toe bent. Zal geestelijk niet altijd makkelijk zijn als je er wel aan toe bent. En wat voor problemen heeft je kindje?
Liefs Suus

Bedankt meiden. De jongste verdenken ze van een stofwisselingsziekte. Maar kan ook nog meevallen. Onderzoeken lopen op dit moment.

Gaat al weer hard supertje. Neem inderdaad de tijd die je nodig vindt voor je kleinste. Het is al hectisch genoeg.

Sterkte.
Wenser

Heel veel sterkte toegewenst.
Ik hoop dat het allemaal snel op gang komt, en dat je kleine niks ernstigs heeft!

Groetjes

Terug
Bovenaan