halfhoog slaper

Hoi
wij kunnen van onze buren eenhalfhoog slaper krijgen voor mijn jongste zoon
op zich vind ik dat heerlijk want zijn kamertje is erg klein nou is mijn vraag vanaf welke leeftijd kunnen ze in een hoogslaper slapen oh hij wordt ik oktober drie

groetjes renske mama van wessel 25-10-2001 en kas 06-10-2004
 
Mijn dochter slaapt in een gewoon bed, maar ligt regelmatig 's ochtends nog even op papa's plekkie te slapen. Ons bed is net zo hoog als een bed op kraamhoogte en dat gaat prima...

Ik neem aan dat als een kind in een gewoon bed kan slapen zonder eruit te vallen, dat dat in een halfhoog of hoogslaper ook wel kan!!!

Groetjes Yvonne
 
vóór zijn 3e ging Justin in de halfhoogslaper. Hij vindt het geweldig, komt er, op 1 keer na, nooit uit voor dat wij terug roepen dat hij mag komen of dat wij hem halen. Ondanks dat hij alle kanten van het bed ziet, is een echte woelwater, is hij nooit gevallen, er zit ook een laag hekje om, bij een gewoon bed niet.
Wel heel duidelijk verteld dat het bed er nooit voor is om op te springen en dansen. (doet ie wel op onze)
 
Hoi Renske,

Onze zoon ligt al vanaf 2,5 jaar oud in een halfhoogslaper. Altijd zonder problemen. Hij was erbij toen we hem in elkaar gingen zetten. In het begin heeft hij het twee keer eng gevonden (maar dat zou denk ik bij de overgang naar een ander bed ook zo zijn geweest). Het is eigenlijk heel goed gegaan.

Veel succes en plezier met het nieuwe bed!

Groetjes,
Daantje
 
Terug
Bovenaan