halfvolle melk

A

Anoniem

Guest
Als onze dochter een jaar is mag ze van het consultatiebureau overstappen van opvolgmelk naar gewone halfvolle melk. Ik heb haar al eens laten proeven en ze lust het. Geven jullie dat ook in de fles, maken jullie het warm?
Hoe was bij jullie de overgang van opvolgmelk naar halfvolle melk?

Groetjes Belle

Hallo, wij zijn ook rond z'n eerste verjaardag gestopt met opvolgmelk en overgegaan op halfvolle melk. Mika vindt dit heerlijk, zolang de melk maar warm is ;). Koude melk vindt hij (nog) niet lekker. Ik gaf ook pap met opvolgmelk. We hebben de 1e dag nog wel opvolgmelk gegeven en 'grote mensen'pap en de volgende dag de pap op basis van opvolgmelk gedaan en halfvolle melk gegeven. De 3e dag allebei obv halfvolle melk en dat ging prima.

Hoi!
Wij zijn begonnen met halfvolle melk, toen rond zijn eerste verjaardag, de opvolgmelk op was. Dus gewoon in 1 keer overgegaan. Onze zoon vond 't allemaal prima.
Wij geven het ook warm / lauw. Groetjes Mar

Grappig. Mijn zoon krijgt ook sinds kort "melk van de koe" zoals mijn dochter (7) het zegt. Ook hij wil het alleen maar warm drinken. Ik wil dat wel zo snel mogelijk af gaan leren, want toen mijn dochter 4 was wilde ze nog steeds geen koude melk. Met heel veel moeite heb ik haar dat afgeleerd. Maar het liefste zou ze het nu nóg warm willen!

Groetjes!

Jaap moet zo niets van melk hebben, warm of koud. In de papfles pikt hij het wel. En we hebben ontdekt dat hij karnemelk wel lekker vindt, dus hij krijgt karnemelk bij de boterham!
Als hij dat niet lekker had gevonden, hadden we gemixed, opvolgmelk met halfvolle melk.
Succes ermee, groetjes mira

Terug
Bovenaan