Hallo aanstaande mama's

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande mama's
Ik ben Niekje een hele blije aanstaande mama van een kleine angelll
14 november een test gedaan en die was positief naar de dokter daarna verloskundige   bellen en 16 november ziekenhuis voor een echo bleek ik al ruim 5 maanden zwanger te zijn echt niet te geloven nooit iets gevoeld of ergens last van gehad.
Veel gesport die tijd en hard gewerkt en dan ineens zwanger echt superrrrrrrrrrrrrrrr ik ben 39 jaar en ben schildklier patient en we waren er totaal niet mee bezig maar we zijn nu zooooooooo superrrrr blij  
Dinsdag 28 november me tweede echo gehad en die was heel mooi je zag haar mondje tuiten en voetjes bewegen echt lief en ik voel me zoooo goed dit wilde ik heel graag met jullie delen...
Zoals jullie begrijpen komt er nu heel veel op me af weet nu 2 weken dat ik zwanger ben en was dus afgelopen zaterdag precies 6 maanden  gaat wel heel snel...
Mijn  verloskundige heb ik vrijdag 24 november voor het eerst ontmoet wat een ervaring was dat echt heel leuk vrouwtje en heel spontaan ze heeft ons het hartje laten horen en alles was goed   ijzer en urine en ik moest vooral zo doorgaan zei ze
Mijn uitrekendatum is 3 maart 2007

Hoop veel van jullie te lezen en ervaringen op te doen wens jullie allemaal een fijne zwangerschap

Groetjes van een hele blije aanstaande mama

Hoi Angel,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk dat je zo enthousiast bent. Ik zou zeggen maar lekker genieten want als je pas met 5 maanden weet dat je zwanger bent, dan gaat het wel heel erg hard hahahahahah. Ik zie mezelf nog met een testje in de hand staan en nu alweer 36 weken.

Ben blij dat alles goed gaat en idd houden zo

Groet van Marinte

Hoi hoi,

wat leuk voor jullie!!!

Wel ff schrikken denk ik...ik heb al een dochtertje van 3 en ik ben nu 33 weken zwanger van nummer 2...

Bij de eerste bleek ik ook al 12 weken zwanger te zijn...en nu wist ik het vanaf dag 1...

Heel veel succes en geniet er maar zoveel van als je kunt...

Groetjes Valerie

hallo nou dat vind ik nou nog eens nieuws zeg van harte gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat ik ben ook 6 maanden zwanger en ben 2maart uitgerekent tis egt fantastish he doe nu maar llkr rustig aan en geniet van die 3maanden   die je nog heb want het gaat snel zat ik wist met 5weken al dat ik zwanger was en ben nu al 27weken nou gaat egt snel hoor dus geniet ervan doei doeiii gr jay_jm

Dank jullie wel voor jullie reactie's
Ja echt het is niet te geloven maar heel erg waar en ook nu voel ik menog steeds superrrrrrrrr merk wel dat ik steeds sneller moe word en op me werk het rustig aan moet doen en dat doet deze aanstaande mama wel het is een veel te moois iets en zo nu via deze site kan ik beginnen met zwangeren want ja heb toch 5,5 maand gemist om er over te lezen en te praten... Ik voel haar nu wel heel goed en zodra me vriend zijn hand op me buik legt geeft ze gelijk een teken van hallo papa hihi echt leuk en waanzinnig gevoel is dat...... de mensen die me zien zeggen ook allemaal je straalt van ver en dan zeg ik wat wil je met dit kleine wondertje Ik merk wel dat ik een inhaal strijd aan   t maken ben me buik groeit nu erg snel..
Tot schrijfs weer liefs angel

Terug
Bovenaan