Hallo aanstaande moeders

Hallo iedereen!
Ik stel me bij deze even voor :
Ik ben Brenda, 24 jaar jong en zwanger van de 2e.
Ik ben 3 Maart uitgerekend, dus nog net aan een Maart mama!
Ik wens iedereen hier een mooie zwangerschap en veel geluk..

Liefs, Bren.

Ook ik sluit me nu aan bij het clubje.
Ik ben 2 maart uitgeteld van nr. 2 en heb vandaag mijn eerste echo gehad.
Ontzettend leuk, alles zat erop en eraan. Volgens mijn berekeningen zou ik 12w2dagen zijn, volgens de echo 13w1dag. Maar de uitgerekende datum blijft gewoon op 2 maart staan.
De zwangerschapskwaaltjes beginnen nu langzaam maar zeker af te nemen. Ik begin het kotsen nu echt beu te raken.
Ik wens iedereen een goede en voorspoedige zwangerschap toe.

hai ik ben ci lo
ik ben 30 jaar en getrouwd
ik heb een zoon van 6  ( jarig in maart )
en twee dochters van 3 en 1 ( jarig allebei in februari )
en ben nu 22 maart uitgerekent van ons 4e kindje
das wel grappig als ik nou een jongen krijg dan heb ik 2 boys in maart
en 2 girls in februari
8 sept heb ik mijn eerste echo daar kijk ik naar uit
en met de 20 weken echo wil ik wel weten of het een jongen of een meisje wordt
zo dat was het wel een beetje
liefs ci lo...

Hoi Bren, proficiat e meid en natuurlijk alle anderen ook e!!!
Ik ben ook 24 en zwanger van mijn tweede...
Hoe oud is jouw eerste kindje?

En ik ben benieuwd hoe jullie kindjes allemaal heten, want het is al snel, maar wij zijn al flink op zoek naar namen...
Ik wil deze keer het geslacht op voorhand niet weten, dus we moeten van zowel een jongen- als een meisjesnaam 100% zeker zijn...
Ons dochtertje heet Free... Het moet hierbij dus passen, max. 4 letters en liefst 1 lettergreep! Hehe...

Liefs,
van ons...

Hallo Febeke en alle andere moeders natuurlijk ;)
Grappig dat jij dezelfde leeftijd hebt als ik, en ook voor de 2e keer zwanger bent! Onze dochter heet Nadia.. Moeilijk he, om weer een leuke naam te bedenken! Je had een paar weken terug ook al een topic geopend om een naam te zoeken he? Is dat nog een beetje gelukt of niet..

Hoe oud is jouw dochter trouwens? En hoe vindt zij het dat ze een grote zus wordt?

xx Bren.

Hallo Maart 2009 mamma's,

Hoi, ik ben 33 en nu ruim 10 weken zwanger van de 2e. Ons  zoontje heet Aron en is nu 2,5 jaar. In september gata hij al naar de kleuterschool! Wij wonen sinds vorig jaar nml. in België en daar gana ze dus al vanaf 2,5 tot 3 jaar naar school...Wel spannend maar daardoor ben ik nu wat minder bezig met nummer 2.. Vriendin van me had onlangs een afgebroken zwangerschap omdat ze syndroom van Patau hadden vastgesteld en het kindje zou vlak voro of na de geboorte sterven. Vind ik zo erg voor haar. Over anderhalve week ga ik voor het eerst naar de gyneacoloog. Vroedvrouw hebben ze hier alleen voor bij de bevalling en begeleiding tijdens kraamperiode enzo. Moet nog e.e.a. uitzoeken.
Ben benieuwd hoe straks alles zal gaan. Bij eerste wilde ik thuisbevallen maar werd het een spoedkeizersnee ivm (onverwachte) stuitligging en poepen in vruchtwater, tja...
Gelukkig ben  ik al wat minder misselijk dan in begin, moet gewoon regelmatig eten zei de dokter en dan kleine porties. Zullen jullie ook wel  hebben? Bij de eerste had ik nergens last van. Misschien wordt het dsn nu wel een meisje!  

groetjes iedereen en geniet van mooie tijd,  

Sassie  

Skun33 , spannend he, je kleintje naar school!
Onze dochter is vorige week maandag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest.. Wat een mijlpaal weer. Ze vond het niet zo leuk dat pap en mam weg gingen, ze moest toch wel heel hard huilen :(
Maar na een paar minuutjes was het over en heeft ze het heel gezellig gehad!

Ik hoop dat jullie kleine spruit het leuk gaat vinden.. vriendjes maken enzo..

xx Bren

Terug
Bovenaan