Hallo Maart 2009 mamma's,
Hoi, ik ben 33 en nu ruim 10 weken zwanger van de 2e. Ons zoontje heet Aron en is nu 2,5 jaar. In september gata hij al naar de kleuterschool! Wij wonen sinds vorig jaar nml. in België en daar gana ze dus al vanaf 2,5 tot 3 jaar naar school...Wel spannend maar daardoor ben ik nu wat minder bezig met nummer 2.. Vriendin van me had onlangs een afgebroken zwangerschap omdat ze syndroom van Patau hadden vastgesteld en het kindje zou vlak voro of na de geboorte sterven. Vind ik zo erg voor haar. Over anderhalve week ga ik voor het eerst naar de gyneacoloog. Vroedvrouw hebben ze hier alleen voor bij de bevalling en begeleiding tijdens kraamperiode enzo. Moet nog e.e.a. uitzoeken.
Ben benieuwd hoe straks alles zal gaan. Bij eerste wilde ik thuisbevallen maar werd het een spoedkeizersnee ivm (onverwachte) stuitligging en poepen in vruchtwater, tja...
Gelukkig ben ik al wat minder misselijk dan in begin, moet gewoon regelmatig eten zei de dokter en dan kleine porties. Zullen jullie ook wel hebben? Bij de eerste had ik nergens last van. Misschien wordt het dsn nu wel een meisje!
groetjes iedereen en geniet van mooie tijd,
Sassie