Hallo allemaal, een nieuw lid erbij

Hallo,

Ik mag mij vanaf vanmiddag toevoegen aan deze forumgroep
Heb vanmiddag getest en hij was positief. Kan het nog niet helemaal bevatten en wacht liever nog even de echo af maar ik moest het aan iemand kwijt.

Zal eerst even wat over mijzelf vertellen. Ik ben 29 jaar en moeder van een zoontje van bijna 1,5 jaar.
Als het goed is ben ik half april uitgerekend. Ik hoop dat dit net zo'n leuk forum is als die waar ik de vorige keer bij zat.

Hoihoi..Zelf zit ik voor de eerste keer bij een forum,het is onze eerste,maar in ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Groetjes,
Pascal
4 w 6 dgn

Hi juffrouw, (leuke naam hihi)

van harte!! Leuk hoor zwanger van de tweede!!

Er is een handig schema waar iedereen in staat, zal je erin plaatsen maar wil jij m verder aanvullen? We zijn al met een hele club!

Groetjes Jannie
6 weken en 5 dagen zwanger (of iets langer) van de 1e

Welkom hier!

Hoop ook dat het hier gezellig wordt.

Ik heb al een dochter van bijna 21 maanden en ben nu ongeveer 5w4d zwanger (heb erg onregelmatig en lange cyclussen, maar weet ongeveer wanneer m'n ovluatie was).
In mei dit jaar heb ik met 11 weken een miskraam gehad, dus ik vind het nu heel erg spannend hoe het gaat.
Met 8w2d heb ik m'n eerste echo. Mocht nu wat vroeger komen ivm m'n miskraam, maar vind het nog erg lang duren voor het zover is...

Hi nogevenanoniem.

spannend! Ook ik heb een mk gehad bij 11 weken maar dan in juni. Geen idee hoe ver ik precies ben, maar minimaal 6 weken en 5 dagen. Had het "geluk" dat ik bij de nacontrole vd curettage een echo had, maar geloof me dat was niet geruststellend, er was bijna niks te zien. weekje later mocht ik terugkomen (vorige week donderdag) en er klopte een hartje! Wow!
Ik heb volgende week donderdag mijn echo, ben dan rond de 8 weken. Maar kan je een advies geven: als je je zorgen maakt of eerder bevestiging wil: je kunt het altijd proberen, soms doen ze er erg relaxed over zoals bij mij, ze begrepen waarom ik vaker een echo wilde. Leef nu van echo naar echo maar wat duren die dagen / weken lang zeg! Normaal heb ik daar geen last van, nu wel.

Succes!

Terug
Bovenaan