Hallo Allemaal, Heb een 2de kinderwens.

Hallo mensen, Ik heb 3 jaar lang de prikpil gehad en probeer vanaf begin Jan. zwanger te worden. De eerste keer duurde me menstruatie 3 dagen, de 2de keer 4 dagen, de 3de keer precies 7 dagen en dus ben ik nu de 4de keer aan de menstruatie. Vanaf 7 Mei tot 15 Mei. 16 en 17 Mei vandaag heb ik ook gebloed. 16 Mei gisteren had ik hele dag niks. Alleen s'avonds tijdens me werk. Met plassen niks en met afvegen een beetje. Vandaag in de ochtend kwam tijdens plassen ook niks alleen maar met afvegen. Het is nu bijna 17.00 uur en ben tot nu toe geen bloed verloren. Ik kon me herinneren dat ik pas een beetje bruin bloed verloor. Moet ik me zorgen maken of niet? Heb namelijk een 2de kinderwens. En een afspraak voor morgen bij de dokter heb ik al gemaakt. Iemand ervaring na langdurig prikpil gebruik zwanger worden? Lieve groetjes Fausje met een 2de kinderwens.
 
Het schijnt zo te zijn dat de prikpil een uitwerktijd KAN hebben tot 1,5 jaar.

Ikzelf heb 12a13 jaar prikpil gehad en bewust over gegaan op de slik-pil mocht het zo zijn dat ik een vaste relatie zou krijgen en misschien ook kinderwens zodat het niet lang meer kon duren vanwege de prikpil.

Maargoed er zijn ook vrouwen die binnen zeer korte tijd ook zwanger raken ondanks langdurig gebruik prikpil
 
Terug
Bovenaan