hallo, ik heb een tijdje niet meer met jullie meegeschreven omdat ik een beetje tot rust wilde komen na mijn miskraam van mijn tweeling die ik met kerst kreeg . ik was toen ruim 3 maanden zwanger toen dat gebeurde helaas.maar goed de gyng adviseerde toen om 1 maandje te wachten voor weer zwanger te worden omdat dat lichamelijk en geestelijk beter zou zijn die raad hebben we dus maar opgevolgd na een maand te hebben gewacht ben ik nu dus weer terug en weet sinds een paar dagen dat ik weer zwanger ben ,aan de ene kant harstikke fijn natuurlijk maar ik heb nu zo,n angst dat het weer fout gaat. ik weet dat er natuurlijk heel veel meiden in hetzelfde schuitje zitten [jammer genoeg] ik moet natuurlijk heel blij zijn dat ik zo snel weer zwanger be , maar dat het gelijk al weer raak zou zijn had ik niet verwacht, het is gek maar ik voel me bijna schuldig tegenover mijn tweeling die ik verloren ben en durf misschien daarom wel niet blij te zijn ,hebben hier meer meiden last van ? laat het even weten hoe jullie dit ervaren hebben . wanneer hebben jullie weer een afspraak gemaakt bij de gyng ?groetjes van een stiekem heel gelukkige maar ook bange lizzy