hallo,allemaal ik ben heeeeeeeeeeel blij dat ik weer zwanger ben,maar tegelijk zo bang

hallo, ik heb een tijdje niet meer met jullie meegeschreven omdat ik een beetje tot rust wilde komen na mijn miskraam van mijn tweeling die ik met kerst kreeg . ik was toen ruim 3 maanden zwanger toen dat gebeurde helaas.maar goed de gyng  adviseerde toen om 1 maandje te wachten voor weer zwanger te worden omdat dat lichamelijk en geestelijk beter zou zijn die raad hebben we dus maar opgevolgd na een maand te hebben gewacht   ben ik nu dus weer terug en weet sinds een paar dagen dat ik weer zwanger ben ,aan de ene kant harstikke fijn natuurlijk maar ik heb nu zo,n angst dat het weer fout gaat. ik weet dat er natuurlijk heel veel meiden in hetzelfde schuitje zitten [jammer genoeg]     ik moet natuurlijk heel blij zijn dat ik zo snel weer zwanger be , maar dat het gelijk al weer raak zou zijn had ik niet verwacht, het is gek maar ik voel me bijna schuldig tegenover mijn tweeling die ik verloren ben en durf misschien daarom wel niet blij te zijn ,hebben hier meer meiden last van ? laat het even weten hoe jullie dit ervaren hebben . wanneer hebben jullie weer een afspraak gemaakt bij de gyng ?groetjes van een stiekem heel gelukkige maar ook bange lizzy

hoi lizzy

heb net als jij een tweeling verloren met de kerst... en zou heeeeeell graag weer zwanger willen worden ...een van de twee zat buiten de baarmoeder dus hebben ze ook een eileider weg gehaalt...dus ik weet niet wat mijn kans nu nog is om zwanger te worden..
voor jouw is het toch harstikke leuk ja je moet toch door(zo denk ik erover hoor)
maar van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van...

groetjes mandy

ik heb 29 dec een curretage gehad kwam er bij de eerste echo achter dat het al een tijdje niet meer leefde waren allebei erg geschrokken
nu een paar maanden verder ben ik weer zwanger precies wat we wilden maar ben ook bang dat het weer mis gaat ben nu net 5 weken dus het is nog erg kort allemaal probeer er wel van te genieten maar ben ook blij als ik weet dat alles nu wel goed zal gaan
maar wie zal het zeggen..........

hoi mandy bedankt voor je lieve berichtje dat is ook niet mis wat je hebt meegemaakt, heb je al kinderen of was het je eerste zwangerschap ? hoelang was je zwanger ? en hebben ze bij jou een reden kunnen vinden wardoor het is misgegaan, bij ons niet de kindjes waren gezond en hadden geeen afwijkingen . maar goed wat rot dat je ook nog een eileider moet   missen , maar ik heb een vriendin die ook maar 1 eileider heefd en die was ook weer heel vlot zwanger destijjds , ik hoop voor jouw dat je ook maar weer vlot zwanger bent   [ik duim voor je], is je cycles wel weer normaal ? ben je al weer ongi geweest ? groetjes   en sterkte er mee , als je nog iets wil weten kun je het altijd vragen aan mij groetjes lizzy

Hoi,

Ik kan me heel goed voorstellen hoe dubbel dit moet voelen maar schuldig voelen lijkt me niet terecht!! Je zult de tweeling echt nooit vergeten.
Ik hoop dat je snel een aantal goede echo's zult krijgen en dat je een beetje kunt gaan genieten want dat verdient dit kindje ook.
Probeer te accepteren dat dit dubbele gevoel ook heel logisch is, je je nu zo goed beseft hoe bijzonder het is en wat een wonde om zwanger te worden.
Ik hoop zelf ook weer snel zwanger te worden maar zal ook pas kunnen genieten na een kloppend hartje.. en eigenlijk pas wanneer het kindje er dan echt zal zijn en alles goed zal zijn...

Groetjes Ineke

Hoi,

Ik kan me heel goed voorstellen hoe dubbel dit moet voelen maar schuldig voelen lijkt me niet terecht!! Je zult de tweeling echt nooit vergeten.
Ik hoop dat je snel een aantal goede echo's zult krijgen en dat je een beetje kunt gaan genieten want dat verdient dit kindje ook.
Probeer te accepteren dat dit dubbele gevoel ook heel logisch is, je je nu zo goed beseft hoe bijzonder het is en wat een wonde om zwanger te worden.
Ik hoop zelf ook weer snel zwanger te worden maar zal ook pas kunnen genieten na een kloppend hartje.. en eigenlijk pas wanneer het kindje er dan echt zal zijn en alles goed zal zijn...

Groetjes Ineke

Hoi,

Groetjes Ineke

hoi lizzy

helaas gister ongi geworden... op naar de volgende ronde....ik weet ook wel dat je met een eileider ook zwanger kunt worden ... maar ik heb zoiets eerst zien dan geloven...
ik heb al drie kinderen 10. 7.en 2. jaar oud zit ook niet in de familie dus het was wel schrikken toen ze het vertelde..... net als bij mij waren de kindjes gezond en mankeerde ze niets...gewoon dubbele pech... daar moet je het maar mee doen...
was jij er ook zo mee bezig   om zwanger te worden nou ik wel ik werd gewoon gek van mezelf.. ik wil het zo graag .... ben blij dat ik nu ongi ben kan ik het even laten rusten....ik heb besloten om er volgende maand niet zo mee bezig te zijn of dat ga lukken ?????ik hoop alleen nog dat ik nog zwanger kan worden met een eileider...

veel liefs mandy

Terug
Bovenaan