Hallo allemaal, ik ben nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Na wat rondgesnuffeld te hebben op dit forum wil ik me even voorstellen:
Ik ben Patricia (27) en hoop hier op het forum informatie en gezelligheid te vinden.
De meeste sites over zwanger worden komen allemaal op hetzelfde neer; ik wil wel eens info uit de praktijk! (haha)
Verder kan ik het met niemand van mijn vriendinnen/collega's/familie bespreken.
Mijn man (Patrick) en ik zitten namelijk net in de eerste 'ronde' zoals het genoemd wordt. Erg spannend, we hebben niemand verteld dat we 'begonnen' zijn, oftewel:
gestopt met de pil. Ben benieuwd of jullie tips hebben voor een groentje zoals ik.
Ik wens jullie allemaal in ieder geval het beste!
Groetjes,
Patries

hoi patricia,

gezellig dat je met ons mee komt kletsen.
ik ben 26 en we zitten nu in ronde 7.

groetjes mier

Hoi! Welkom hier op dit forum. gaaf dat jullie gestopt zijn met de pil. een hele stap... zelf ben ik al een tijdje aan het inlezen hier op dit forum en ik heb er al veel van opgestoken. praktische vraagjes over ontpillen, slijm, etc. een aantal dingen waren echt nieuw, terwijl ik toch al 40 ben, ha ha... succes met zwanger worden!

Hoi hoi,

Gezellig dat je er ook bij bent gekomen. Spannend allemaal he ! Ik zit nu in de tweede ronde. Succes

liefs happy

Hoi hoi,
Welkom hier. Ja hoor genoeg feedback uit de praktijk te vinden. hahaha.
Ik ben 28 en zin aan het eind van ronde 7. nod was zaterdag. vanmorgen negatieve test.

Succes met zwanger worden!!

Groetjes,

Sara

Hoi Patricia

Welkom op dit forum. Zelf ben ik ook net 1 week aangemeld op dit forum. ik ben 27 jaar oud en sinds juni bezig om zwanger te raken dus denk in de 2de ronde te zitten. Alleen mijn probleem is dat ik sinds ik eind maart gestopt ben met de pil niet meer ongesteld ben geworden dus kan niet veel plannen en weten of ik een eisprong heb. Hoe is jou ontpillen geweest? Wel meteen weer ongesteld?

Nadia

quote: nadia3103 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 15:37:13'));

Hoi Patricia

Welkom op dit forum. Zelf ben ik ook net 1 week aangemeld op dit forum. ik ben 27 jaar oud en sinds juni bezig om zwanger te raken dus denk in de 2de ronde te zitten. Alleen mijn probleem is dat ik sinds ik eind maart gestopt ben met de pil niet meer ongesteld ben geworden dus kan niet veel plannen en weten of ik een eisprong heb. Hoe is jou ontpillen geweest? Wel meteen weer ongesteld?

Nadia

Hoi Nadia
Leuk om reacties te lezen van mensen die in hetzelfde 'schuitje' zitten. Vervelend dat je niet meer ongesteld bent geworden, lijkt me heel lastig! Een vriendin van mij had ook een heel onregelmatige menstruatie en bleek opeens zwanger! Ongepland maar heel gewenst en nu bevallen van  een heel lief meisje. Maar ik ben net ongesteld geworden dus de eerste ronde is net begonnen!
Groetjes Patricia

Hoi Patricia

Nou veel succes dan en hopen allebei snel zwnager zullen zijn

nadia

Terug
Bovenaan