hallo allemaal, ik ben nieuw!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, dit is mijn tweede maand dat ik gestopt ben met de pil, en ik verwacht er nog helemaal niks van, maar stiekem hopen doe je toch denk ik. over 9 dagen moet ik weer ongesteld worden, dus het is nog even afwachten. Ik heb niet veel kwaaltjes ofzo, maar ik heb wel veel meer buikpijn als normaal (ook tijdens het klussen zeg maar) en ik sta iedere dag op met ontzettende hoofdpijn, ik vroeg me af of meer van jullie daar last van hebben. ik slik ook al foliumzuur, op aanraden van de dokter, maar nu ben ik dat een paar dagen vergeten, is dat erg???? ik hoop een reactie te krijgen, lijkt me erg gezellig om wat te kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten. xxx colleke

Hi Colleke,
Gezellig weer een nieuwe op het forum.
Het is inderdaad heel fijn om te kunnen praten met mensen die het zelfde meemaken.

Ik ben bianca en 23 jaar. Ben eind juli gestopt met de pil. Voel dus ook van alles en weet niet wat het is.

Moet mijn eerste NOD nog afwachten. ALs ik me goed kan houden en m'n ongi komt niet door dan ga 7-9 testen maar dat is met een cyclus van 35. Ik ben dus bang dat ik volgende week al op een stokkie zit te plassen.HAHA.

Wat lekker is aan dit forum is dat je echt alles kwijt kan. HEERLIJK.

Nou tot mails
en hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
Liefs Bieb.

O, sorry vergeten... over foliumzuur...
Ik denk niet dat het echt kwaad kan. Ten eerste ben je waarschijnlijk nog niet zwanger en tja... je kan het toch niet inhalen met extra slikken.

Gewoon nu weer standaard oppakken dan kan het volgens mij echt geen kwaad.
X Bieb.

ha bieb, bedankt voor je snelle reactie, ik zat als een klein kind te wachten op een reactie, erg zeg hoe je daar mee bezig kunt zijn. Je hebt ook gelijk dat ik waarscheinlijk nog niet zwanger ben, ik probeer ook niet te hopen, maar dan krijg je mijn moeder en mijn beste vriendin die er een super goed gevoel over hebben, erg frustrerend, maarja, ik ben net bezig, dus moet niet zeuren!! heel veel succes, en ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat!!!!! xxx colleke

Terug
Bovenaan