Hallo allemaal,ik ben ook nieuw.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Ellen (popje) (,mijn eigen naam werd niet toegestaan,dus vandaar popje (koosnaampje)
Ik ben al mama van 3 kindjes 13jaar 10 jaar en een kleintje van 10 maandjes.
Ik zou eigenlijk vrijdag weer moeten beginnen aan een nieuwe strip,maar we zouden heel graag nog een broertje of zusje voor ons kleintje krijgen, de oudste 2 hebben zoveel plezier met elkaar,en dat zou voor ons kleintje ook heel erg leuk zijn.
Ik heb hier vorig jaar ook heel veel plezier gehad met alle meiden,dus het lijkt me leuk om nu weer gezellig mee te kletsen .

Groetjes Popje

Hoi,

Welkom terug dan! Ik schommel zelf  wat heen en weer tussen dit forum en het forum zwanger worden na miskraam. Vind het elke dag weer leuk om nieuwe berichtjes en antwoorden van iedereen te lezen. Ben best wel verslaafd. Nu ik rook en drink niet dus mag ik toch ergens aan verslaafd zijn??
Hoop voor jou natuurlijk dat je snel doorkunt naar het forum Zwanger zijn!! Tot die tijd veel plezier hier.

Groetjes Ineke

Hoi Ellen,

Welkom terug ja hihi, mijn man en ik zijn bezig voor ons 1e kindje, dus voor mij ook de eerste keer dat ik dit forum zie, maar ben er nu sinds zo'n maandje regelmatig te vinden en raak idd ook al verslaafd

Veel plezier & succes en dat we maar snel zwanger mogen worden!

Groetjes Hallow

hallo ik ben eppie   en ben 37 jaar heb drie kinderen 16 j en 13 j en 5 j en we willen graag een kindje erbij   ik ben nu in ronde drie en vorige week heb ik een mk gehad     blijf positief denken en hou moed het zal ons allemaal wel lukken om zwanger te worden groetjes e

hoi hoi

spannend weer hoor, het blijft denk ik elke keer weer een spannende periode.....
leuk dat jullie nog en kindje erbij willen.. ook leuk voor de oudsten hoe gaan zij om met hun broertje/zusje van 10 maanden??????
Ik hoop dan oo dat het alemaal voorspoedig gaat verlopen...

mijn vriend en ik zijn net begonnen, we zijn nu twee manden verder,   ik hoorde dat je een cyclus van 28 dagen moet aanhouden?? ik weet namelijk nog niet hoe mijn cyclus eruit ziet, de eerste maand niet bijgehouden..dom maar goed....ik zelf ben nu. En als dat zo is dan zou ik het afgelopen donderdag moeten zijn geworden . Maar op dit momnet nog steeds niets.Dus al 35 dagen.....( je begint toch met tellen op de eerste dag van je ongesteldheid?)

dus spannend hoor. had je bij de eersten ook kalchten of niet?

ik heb wel last van mijn buik het gevoel dat ik ongesteld moet worden en mijn borten zijn gevoelig en groter geworden.. nu weet ik niet of dit ook gebeurd als je ongsteld gaat worden.. voor de rest voel ik nog niets...

succes en geniet ervan tobi

hallo tobi de oudsten vinden het geweldig   ze zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugd   ben vandaag bij de huisarts geweest en die zei dat ik moed moet houden   aangezien mijn leeftyd kan de vruchtbaar minder zijn als in oktober nog niet is gelukt dan konden we terug komen en spreken we verder over hoe en wat we allemaal kunnen doen     je moet vanaf je eerste ongesteld heid rekenen tussen dag negen en dertien ben je het vruchtbaartst.zelf heb ik nog twee kleine vleesboompjes in mijn baarmoeder zitten maar dat hoeft geen invloed te hebben op de zwangerschap in begin maakte ikgrapjes van ik ben zwanger van een tweeling en sinds die tyd kreeg ik de kriebels van een baby daarna besluit ikde baarmoeder weg te halen omdat iklast   heb van hevige menstruatie   en zeer pijnelijk en we hopen dat ikde hoofdstuk kan afsluiten   groetjes eppie en hoopdat je zwanger bent

Terug
Bovenaan