Hallo allemaal ik heb een dringende vraag????

A

Anoniem

Guest
Ik moest eigenlijk 29 april ongesteld worden maar die dag had ik alleen wat buine afscheiding en zondag 30 april ook en sinds dien helemaal niks nu heb ik afgelopen vrijdag een test gedaan maar het was negatief en de volgende dag heb ik weer een test gedaan in de ochtend maar was ook negatief. Ik ben vanmorgen naar de huis arts geweest om te vragen of ik een bloed test kan doen om het zeker te weten maar hij gaf aan dat het hetzelfde is dus hij wou geen bloed test laten doen.Het was ook nog een atrs in opleiding.En mijn vraag is heeft er iemand ook zo iets meegemaakt of dat je eerst een aantal testen moet doen en dat het dan pas posstief aan geeft. Ik hoop het zo graag ik ben namelijk bijna 6 jaar bezig om zwanger te raken.Ik hoop veel reacties te krijgen. En hoe lang denken jullie dat ik het beste kan wachten al is het moeilijk om weer een test te doen.
Alvast bedankt Allemaal

hoi, vervelend zeg dat je geen bloed mag laten prikken , daar zou ik op gestaan hebben!!!
gewoon morgen bellen en zeggen dat je gewoon bloed wil laten prikken geen discussie ,kom op voor jezelf!!!

veel sucses daan

hoi
ja wat raar allemaal,en dom dat hij geen bleod wil prikken!
je wilt ja toch weten waar je aan toe bent.
veel sterkte en succes met dit alles.

xxtam80

6 jaar bezig? Jee zeg.
Ben je onder behandeling bij een gyneacoloog? Anders zou ik eerder vragen doorgestuurd te worden....
Succes

Ik sluit me bij de andere dames aan.
Ja deez dat vroeg ik mij ook al af of je bij de gyn etc was want ja die kun je het ook vragen.

succes!!!

Liefs Leah

ik snap wat je boedoeld mijn dokter had dat ook gezegd maar ik heb er gewoon op aangdringd dat ik perse bloed wou prikken uit zo1n test kunnen ze precies zien wat er is en ik zou gewoon naar de gynecoloog gaan die helpt je verder misschien krijg je wel medicijnen sterkte

Hoi hoi,

Een tijdje geleden heb ik bij  mijn vk ook geinformeerd naar een bloedtest,maar ze had er nog nooit van gehoord

Ik moest haar uitleggen wat dat inhield,hoe bizar kan t gaan nietwaar?

liefs Caro  

Terug
Bovenaan