hallo allemaal, kan iemand mij helpen??

A

Anoniem

Guest
hoi  ,
Ik wil me ff voorstellen ik ben sari 25 jaar en bezig aan ronde 2
missschien kan iemand mij helpen , ik heb 1 week geleden me ei-sprong gehad , een dag erna voelde ik me 'raar',  beetje pijn in me buik, misselijk, zuurbranden , en stemmigs wisselingen, het ene moment moet ik gewoon ff huilen en ik weet niet waarom. Kan dit te maken hebben met een zwangerschap, of ben ik misschien wat grieperig??!! Op 10 juli is mijn NOD. IK hoop dat iemand me kan helpen.

Hoi Sari,

Het kan natuurlijk zo zijn dat je zwanger bent, maar...... het kan ook zijn dat je gewoon ongesteld gaat worden, ik had dat soort 'kwaaltjes' ook rond mijn ongesteldheid.
Het lijkt met het best gewoon de 10e af te wachten en hopen dat je niet ongesteld wordt!!!
Spannend!!!!

Succes ermee.

Groetjes Tjitske, 25 jr, ronde 8

Ik weet natuurlijk niet precies wat er aan de hand is bij jou.
Maar het kan net zo goed zijn dat je zwanger bent als dat je toch weer ongi gaat worden. Wij zijn nu 13 maanden verder en noodgedwongen even een pauze van een half jaar. (man voor werk naar buitenland = militair). Maar als ik een ding geleert heb in die 13 maanden is het wel dat je lichaam je elke keer weer op de vreemdste manieren in het ootje neemt.

Dus ik kan niet zeggen of je nu zwanger bent of dat je ongi gaat worden. Het enige wat ik wel kan zeggen is dat ik enorm voor je ga duimen !!!!!! Sorry, je hebt alleen niet veel aan mijn reactie !!!

Groetjes Biaggi

Hoi Sari,
Het lijkt mij sterk dat je een dag na je eisprong al zou kunnen voelen dat je zwanger bent. Het is dan nog maar een klompje cellen wat nog in je eileider rond zwemt.
De eerste keer dat ik zwanger wilde raken voelde ik van alles en nog wat en toen het eenmaal raak was voelde ik helemaal niks en snapte ik er niks van dat ik maar niet ongesteld werd.
Dusss... laat je niet te gek maken door je eigen lichaam.
Succes!
T.H.

hoi sari

ik ben ook 25 en ik zat ook in ronde 2
een week na mijn eisprong deden mijn borsten heel zeer en mijn voeten
ik heb mijn nob gewoon af gewacht, EN HOOR zwanger.
dus je weet maar nooit.

gr jaqueline

hey sari,

sommige vrouwen voelen het gelijk hoor dat ze zwanger zijn.. sommige helemaal niet.. het is zo verschillend..
toen ik zwanger was voelde ik het ook wel.. maar toch niet overtuigend.. na de test die toen positief was.. ja.. toen wist ik natuurlijk wel dat het goed was wat ik gevoeld had..

nu willen we weer zwanger worden.. en ben ik in ronde 2... nou ik dacht eerst ook vanalles te voelen.. maar was echt niet zwanger..

je zult nog even moeten afwachten.. hoe moeilijk ook..
ook hier weer spannend hoor.. sinds vandaag zie ik een hele blauwe ader door mijn tepel lopen.. dat had ik alleen toen ik zwanger was van onze eerste.. dus.. ??? wie weet..verder voel ik weer vanalles.. maar dat was vorige keer ook en toen was het negatief.. ik plas wel enorm veel meer..
mijn NOD is 9 juli

groetjes.. en sterkte met wachten.. greta

quote: greta reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2005 19:42:51'));

hey sari,

sommige vrouwen voelen het gelijk hoor dat ze zwanger zijn.. sommige helemaal niet.. het is zo verschillend..
toen ik zwanger was voelde ik het ook wel.. maar toch niet overtuigend.. na de test die toen positief was.. ja.. toen wist ik natuurlijk wel dat het goed was wat ik gevoeld had..

nu willen we weer zwanger worden.. en ben ik in ronde 2... nou ik dacht eerst ook vanalles te voelen.. maar was echt niet zwanger..

je zult nog even moeten afwachten.. hoe moeilijk ook..
ook hier weer spannend hoor.. sinds vandaag zie ik een hele blauwe ader door mijn tepel lopen.. dat had ik alleen toen ik zwanger was van onze eerste.. dus.. ??? wie weet..verder voel ik weer vanalles.. maar dat was vorige keer ook en toen was het negatief.. ik plas wel enorm veel meer..
mijn NOD is 9 juli

groetjes.. en sterkte met wachten.. greta

Hoi,
Bedankt voor jullie advies. Dat gevoel wat ik had is nu ver over heeft bijna 1 week geduurd. Ik wil er niet te veel mee bezig zijn en er ook niet te veel van verwachten, maar toch doe je dat en toch hoop ik dat dat gene wat ik heb gevoeld van een zwangerschap is, maarja dat doet iedereen denk ik wel. Ik zal voor jullie duimen...., Jac gefeliciteerd en geniet er lekker van ......
Het is nu dus nog even afwachten......

groetjes

Terug
Bovenaan