Hallo allemaal! Nieuw op het forum

Dag allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en ik hoop op een prachtig maart kindje voor iedereen!

Ik ben Marijne, 30 jr en zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb een zoontje van bijna 2. Ben nu ongeveer 6 wk. Hiervoor een mk gehad en daarna een lange cyclus dus weet niet precies. Heb ongeveer 4 wk aangehouden op moment van testen, kan het alleen maar meevallen :) Op 7 aug heb ik een echo met ongeveer 7 + ? wk. Ben dus erg nerveus vanwege de mk in april. Brrr.

Groetjes Marijne

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Erg spannend of alles nu goed gaat! Probeer toch te genieten. Ik hou mezelf steeds voor dat de meeste zwangerschappen goed gaan. Spannende tijd tot 7 aug. Ik hoop dat je dan een mooie echo hebt!

Groetjes,

Taraneh

Hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wel erg spannend allemaal, heel herkenbaar hoor maar positief blijven. Nu de dagen aftellen tot de echo....ik hoop dat alles goed is!
Gr Amon

Hoi,

ik ken het gevoel. heb zelf een miskraam gehad in februari en ben nu weer zwanger. ik heb 30 juli een echo (ik ben al een dagje ouder) en dat is wel erg spannend. Ik wil zo graag zwanger blijven.....

ik zal voor je duimen 7 augustus

liefs

belia

Hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Spannende tijd zeg tot je echo. Probeer te genieten en je zult zien dat het zo 7 augustus is. Als lijkt 1,5 week nog wel maanden te duren.
Zelf heb ik 10 augustus mijn eerste echo. Duurt me eigenlijk ook wel te lang.

Liefs Linda

Hoi hoi,welkom bij de club ;-) en ook jij natuurlijk gefeliciteerd!!

Ook ik ken het gevoel.Heb een paar jaar geleden voor mijn zoontje,een miskraam gehad.

Die onzekerheid bij een volgende zwangerschap blijft gewoon.

Gelukkig ben ik wel (meestal) positief en ik probeer nu zo te denken;Ik voel me dood moe,misselijk en ik heb mega pijn in mijn borsten,dus zwanger ben ik en bij zoveel mensen gaat het goed,waarom zou het dan nu bij mij fout gaan!

Nee het gaat goed!!!!Tjakaaaaa

Ik hoop voor je dat het snel 7 aug is,dan voel je je een stuk beter ;-)
Ik mag 4 aug,dus ik weet precies hoe je je voelt hoor meis.Ik zit met de zelfde spanning ;-)
Ik duim voor je met al mijn vingers en tenen!

Terug
Bovenaan