hallo allemaal, nieuwe maart2010 mama

Hallo mede-zwangere.

Ik ben op 31 maart uitgerekend van onze 3e hummel. Heb gelukkig nog niet zoveel klachten, alleen wat gespannen borsten en een ietsie misselijk. Van de vorige 2 keer weet ik dat dit nog veel erger gaat worden (kijk ik al zeer naar uit).
Heb helaas pas op 17 sept mijn eerste echo bij ge gynaecoloog. Dan krijgen we een erg uitgebreide echo want ik heb de afgelopen 2 weken 2 kuren antibiotica geslikt ivm eierstokontsteking. Direct gestopt toen de test pos. was, maar ja die kleine heeft toch een kleine 2 weken aan medicatie binnen gekregen die niet zo goed voor hem zijn.
Groetjes NiNie

HOi.

Welkom. Volgens mij heeft elk kindje het in het begin van de zwangerschap te verduren als we nog niet weten dat we zwanger zijn. Maak je daar maar geen zorgen om.

Welkom en gefeliciteerd! Mij is ooit verteld dat ze de eerste tijd nog geen bloedband met je hebben dat het daarom vaak niet zoveel kwaad kan. Mja ik snap dat je je zorgen maakt, zou ik ook doen :)

Gefeliciteerd!

Ik snap dat je je zorgen maakkt, maar ook ik heb ergens gelezen dat je in het hele begin van je zwangerschap nog geen bloedband hebt met je kindje.

17 september wordt vast een hele mooie echo!
Probeer alvast lekker te genieten!

Liefs, Nicole 7w6d

Terug
Bovenaan