hallo allemaal weer en vraag over campingbedje: matras nodig??

A

Anoniem

Guest
Heel erg hallo mensen,
ben een tijdje van het forum hier weg geweest omdat ik op een ander forum zat... voor mn schildklier. heb namelijk een paar weken geleden te horen gekregen dat ik de ziekte van hashimoto heb, een auto-immuunziekte, waarbij je je eigen schildklier afbreekt. ik heb nu medicijnen en ik hoop dat ik nu weer wat opknap. ben er best wel van geschrokken, maar het komt vaker voor en je kunt er heel oud mee worden.
maar goed: ter zake :)
nu gaan we eindelijk een weekje weg met zn 3en en daar heb ik heel veel zin in. Maar ik vroeg me af: moet je met zo'n campingbedje (van de hema) nog een matras meenemen of kunnen ze er zo in?
Ik neem aan dat jullie inmiddels hier ervaring mee hebben omdat de meeste vakanties wel voorbij zijn :)
alvast bedankt en groetjes,
Belinda

Ik heb zelf een extra matrasje van de prenátal.. zo een opvouwbare.
Lijkt me nl erg hard liggen met het matrasje alleen van het bedje.

Groetjes Debby

Hoi Belinda,
Jeetje, da's vervelend om te horen te krijgen dat je dat hebt! Ik kan me herinneren dat je het hier vaker over je schildklier hebt gehad.
In ieder geval wel fijn dat je nu weet wat het precies is.

Over je campingbedje; het ligt er een beetje aan hoe dik het matrasje is wat erin ligt. Doorgaans zijn deze idd erg dun, maar je hebt erbij die wel wat dikker en zachter zijn.
Sil

Debby, bedankt voor de tip! Ben  gelijk maar naar prenatal gegaan om zo'n ding te halen. Vond het er idd nogal hard uitzien, maar op de beschrijving stond... geen extra matras gebruiken... voor de veiligheid natuurlijk maarja dan ligt mn kind op de planken slaapt natuurlijk niet lekker en wij ook niet en dat waren we wel van plan deze vakantie :)

Sil, ja idd, had het er al vaker over gehad. Ben erg blij dat ik weet wat het is, nu kan ik werken aan opknappen he?

Leuke foto's van jullie kids samen!
groetje en later,
Belinda

Terug
Bovenaan