Hallo allemaal

Hallo, hier ben ik weer!

Ik wil jullie even vertellen dat ik 1 mei een nieuwe baan heb, bij humanitas in de kinderdag opvang!!!

ECHT GEWELDIG!!!!!!!

Ik vind het echt mega leuk, al die kleine kindertjes.
de heledag tuttelen (knuffelen) en spelen, luiers verschonen enz!!!

Ik ben nu invalskracht en dat bevalt me prima, ik heb iedere dag een andere groep of dagverblijf. de ene dag de naschoolse opvang en dan weer de kleintjes. Lekker afwisselend!!

Ik heb zelf de 19 mijn nod, ik ben benieuwd!
Ik geniet nu zo van mijn werk dat ik het zwanger worden eigenlijk minder belangrijk vind. Want ik heb bijna iedere dag een hoop kindertjes.
begrijp me niet verkeerd ik bedoel eigenlijk dat ik nu in rustiger vaar water terecht ben gekomen, en dus niet meer zo gefixeerd bezig ben met zzwanger worden.

Heel veel liefs ankie

 
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Echt geweldig gevoel kan dat je geven he.. en nu nog 19 mei. Maar je bent niet de enige er zijn er op dit moment heel veel dames die hun NOD hebben op de 19de. Dus welkom bij de 19de mei club. Wie weet heeft een van ons toch heel geweldig nieuws. Jij alvast heel veel succes met je nieuwe baan. Dat kun je soms echt nodig hebben. Geniet van de ieniemienie billetjes en poepluiers. En vooral het lekker knuffelen met die lieve snoetjes. (ik wil wedden dat je verkocht bent)

Heel veel succes met je nieuwe baan.

Liefs Bibi
 
Dank je voor je reactie.
En of ik verkocht ben, ik heb zelfs dagen erbij dat ik een kindje mis als ik thuis ben, het zijn zo'n schatjes!!!
Zo aanhankelijk!!! Echt ongelooflijk.

Vandaag had ik twee baby's achter me aan kruipen en janken dat ze kunnen. ze waren alleen stil als ik ze knuffelde. Dus je kunt wel raden hoe ik daar op de grond zat. twee baby's die scheeuwend naar aandacht over je heen tijgeren. hahahahaha

groetjes ankie, heel veel succes de 19de tenminste ik neem aan dat jij dan ook je nod hebt?????
 
Hoi Ankie,

Ik weet precies wat je bedoelt!! Ik werk ook al een aantal jaar in de kinderopvang en vind het de mooiste baan die er is!!!

Veel suc6 met je nieuwe baan!!
liefs moi xxx
 
Terug
Bovenaan