Hallo allemaal

Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee en vind 't fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die onzeker is rondom het zwanger worden.

Ik ben sinds april '02 van de pil af. Mijn man zit bij de marine en is dus vaak van huis. (weinig "klusmogelijkheden" dus)
We hebben er nu ergens tussen de 10 en 15 serieuze pogingen opzitten en ben nog niet zwanger (helaas). Ik word hier onderhand erg onzeker van...
Zijn er meer meiden van wie de vriend / man vaak van huis is? En hoe gaaan jullie daar mee om?

Liefs van Lieke27
 
Hallo Lieke,

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar ik heb een stukje gelezen over een stuwardes met het zelfde probleem, die op een gegeven moment "ovulatie verlof" van haar werkgever kreeg, zodat zij en haar man rond de ovulatie in iedergeval samen konen zijn.
Liefs Zoey

 
Mijn vriend is militair. Dus hij kan ook vaak van huis zijn. Maar sinds vorig jaar juli is hij niet meer weg geweest. Vorige week maandag is weer eens voor twee weken op oefening geweest. Dus dat "probleem" heb ik nog niet echt gehad. We zijn pas sinds maart van de pil af. Ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden !!!

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan