Hallo allemaal

Goeimorgen meiden (en evt meelezende mannen).

Ik geloof dat ik nu pas sinds 2weken meelees op dit forum en ik kan echt zeggen dat ik een nieuwe verslaving rijker ben. Tis maar goed dat we adsl hebben anders was de rek. flink de pan uit gaan rijzen :). Maar goed ik heb mijn nod dag de 17e en kijk daar stiekum al naar uit. Al moet ik wel bekennen dat ik (ondanks flink wat kluswerk) niet het gevoel heb zwanger te zijn. Dus daar heb ik me maar op ingesteld kan het alleen maar meevallen toch???
Ik had wel gisteren opeens bijna paars gekleurde tepels (modieus he?). Verder heb ik alle klachtjes die ik ook altijd heb als ik ongie moet worden.
Had alleen tijdens het vrijen een pijnlijk gevoel???? Heb ik normaal alleen als ik net ongi ben geweest. Afijn we zullen wel zien.
Ik hou me zelf ook maar voor dat als ik wel ongi word ik erg blij mag zijn met mijn regelmatige cyclus want je leest hier natuurlijk genoeg andere berichten.

Niet zwanger betekent dus ook veel klussen op vakantie want dan heb ik precies mijn eisprong. Ga over 2 weken 3 weken naar Canada. Slapen in huifkarren etc. HAhahaha toch die huifkar he? LIES, als je nog tips hebt na het weekend voor geruisloze sex dan hoor ik het graag!

Voor alle nieuwen welkom!
Voor de pas zwangeren van harte!
Voor degene die gaan testen heel veel succes!!!! Ik zal duimen.
En voor degene die ongi zijn geworden veel succes met de volgende klusronde!

Liefs Mutsie

 
Jij ook heel veel succes hoor mutsie en net als je zegt, denk dat het niets word dan kan het alleen maar meevallen en kan je toch uitkijken naar een leuke vakantie met veel (stil) klusplezier!!
 
Terug
Bovenaan