hallo allemaal!!

Hallo lieve dames,

Ik heb hier een tijdje geschreven en ben toen naar het februariforum verhuisd omdat ik zwanger was.
Helaas heb ik vorig weekend een miskaam gehad en heb ik na vreselijk veel pijn te hebben gehad twee dagen, maandag een curretage ondergaan.
Ik heb nu nog wat vervelende steken in mijn buik op zijn tijd maar het gaat al steeds beter.

NU ben ik hier weer terug en wil ik samen met jullie weer gaan praten over hoe het gaat voordat je zwanger wordt en dat wil ik dus ook met BEA en LIEN!!

Laten we er nou allemaal vanuit gaan dan onze allerliefste zeik anoniem een man is die last heeft van een soort inpotentie en anders paten we hier over een vrouw die eigenlijk een kerel moet zijn en zich dus ook maar beter om kan laten bouwen tot kerel en dan misschien wel tevreden wordt met zijn/haar leven.

Lieve Bea blijf jij maar lekker hier schrijven en vraag maar zoveel als je wilt!!
Ik zal je proberen overal antwoord op te geven en ik weet zeker dat er genoeg dames zijn die dat ook doen.

En dames als jullie je irriteren aan Bea dan lees je haar vragen niet je kan bovenaan elk berichtje al lezen dat haar naam er staat en dan sls je het lekker over!!

Ik vind het alleen jammer dat hier geen moderator is die dit soort vervelende berichtjes meteen kan verbeteren.

Dames laten we er het beste van maken en allemaal proberen ons doel te bereiken samen!!

Veel liefs van ellen

En Bea als je graag wilt mailen of msnen zeg je het maar!!

hoi ellen,

wat klote voor je dat het mis is gegaan....
heel veel sterkte met de verwerking van je miskraam, maar ook net zoveel geluk wens ik je voor een nieuwe zwangerschap!

xx kimpansee

Hi Ellen,

Ik krijg gewoon kippevel als ik je stukje lees.
Veel sterkte met het verwerken van je miskraam..... En ik ga voor je duimen dat je snel weer door kan naar het volgende maand forum....Misschien met ons......

Liefs Flower

Terug
Bovenaan