hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik ben kim (20) en heb een vriend Alex (29) sinds vier maanden proberen wij zwanger te worden!!!
ik heb van mijn zus gehoord dat dit een leuk forum is dus ik ben erg benieuwd veel liefs kim

Hoi Kim

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat jij ook een jonge meid bent, die al zwanger wil worden. Ik ben namelijk 23 en merk dat de meeste jonge meiden er nog niet zo mee bezig zijn. En sommige mensen reageren van 'je hebt nog tijd zat, waarom geniet je nog niet even van je jeugd' Terwijl je toch echt zelf (met je partner natuurlijk) bepaalt wanneer je er aan toe bent!
Ik wens je veel succes en hoop dat jullie snel zwanger zijn!!!

gr Jackje

Hallo Kim,

Welkom op het forum! Ik ben nu ook ongeveer vier maanden bezig om zwanger te worden en ben 23 jaar.
Hopelijk heb je iets aan de verhalen die hier allemaal verteld worden, ik zeer zeker wel in ieder geval!
Groetjes Puck

Hallo Kim,

Welkom hier en het is hier inderdaad super gezellie,

groetjes: Chili

Hoi kim,welkom,ik ben Manuela 27 jaar en 7 maanden bezig,ja het is hier inderdaad gezellig,sucses gr manuela

he leuk zeg allemaal
moet er wel even bij zeggen dat dit de 2e keer is dat we begonnen zijn ben al eerder gestopt met de pil, maar door ziekte ging het ff niet, dus in totaal ben ik ongeveer 8 mnd bezig.
al reden om me zorgen te maken?

Terug
Bovenaan