Hallo allemaal !

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ! Dat zal je zien : heb ik zo'n behoefte om even tegen jullie aan te kletsen kom ik maar niet op het forum. Echt een dag of 5 kreeg ik dat refresh geklooi.En wat een hoop goed nieuws ! Geweldig om al die zwanger! stukjes te zien staan. Dat geeft toch wel weer moed. Nou,ik heb er flink de balen van allemaal. Het lijkt wel of iedereen om mij heen er weer voor gaat,ook een vriendin die al kids heeft en amper te vreten heeft........Haar keus natuurlijk maar ik heb zoiets van: moet dat nu ????? Ik zeg het gewoon zoals ik het voel : ik heb geen zin in dit racegevoel en wil niet de laatste zijn. Ik heb eerder dit jaar al een mk gehad en nu zit het ons iedere maand tegen. Eerst onze dochter steeds ziek dus wij ook moe,ongerust en weinig tijd zonder dat ze huilde. Nu zijn we allemaal flink aan de griep hier dus dan lukt het ook niet erg. Balen toch ? Zit je midden in je klusweek en dan wil het even niet mee zitten. Maar als mijn nog de 9e geweest is hoop ik gewoon op een nieuwe goede maand. Allemaal een heel fijn weekend en tot lees!!!! XXX

Ha die XXX,

Dat is inderdaad lang geleden.. ook ik kon pas na 3 dagen weer op het forum ivm enkele computervirussen.

Jammer dat je dochter steeds ziek is en nu jullie zelf ook en dan nog wel in de klustijd! probeer er iets van te maken.

Wanneer is je nod?

groetjes; Chili

Terug
Bovenaan